The Lords of the Fallen (PC) - okladka

The Lords of the Fallen (PC)

Premiera:
13 października 2023
Premiera PL:
13 października 2023
Platformy:
Gatunek:
Akcja / RPG
Język:
- napisy
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (2)Gram (1)Ukończone (0)Kupię (3)

Opis The Lords of the Fallen (PC)
zvarownik @ 12:39 16.12.2014
Kamil "zvarownik" Zwijacz

Śr. długość gry: 60h 0min

+ czaswięcej

Lords of the Fallen to kontynuacja ciepło przyjętej produkcji z 2014 roku, stworzonej przez zespół Hexworks, będącego wewnętrznym studiem wydawcy - polskiej firmy CI Games

Nowsza gra bazuje na podobnym schemacie rozgrywki, będąc kolejną wariacją na temat gatunku souslike. Tym razem twórcy przygotowali jednak znacznie bardziej rozległy projekt - sam świat gry jest ponad pięciokrotnie większy, niż w oryginale.

W grze wcielamy się w jednego z legendarnych krzyżowców, który wyrusza w podróż przez krainy żywych (Axiom) i umarłych (Umbral), w świecie rządzonym przez demonicznego boga Adyra. Naszym celem jest ostateczne obalenie tyrana.

Postać głównego bohatera kreujemy sami, w rozbudowanym narzędziu kreacji postaci. Jednocześnie wybieramy jedną z dziewięciu klas, ale gra w dalszych etapach nie wymusza sztywnego trzymania się tego wyboru - zostając początkowo ciężkozbrojnym wojownikiem, możemy także używać magii czy strzelać z łuku.

Bardzo interesującym motywem jest przechodzenie pomiędzy światem żywych i umarłych - czynimy to za pomocą specjalnej lampy. Obydwa światy są do siebie równoległe, czyli przejście na "drugą stronę" odbywa się płynnie w tej samej lokacji. Każdy ze światów oferuje inne atrakcje i przeciwników, a także nagrody do zdobycia, ale to świat umarłych stawia przed nami zdecydowanie większe wyzwania.

Lords of the Fallen oferuje klasyczną rozgrywkę łączącą gatunek souslike z RPG - na graczy czekają masa wymagających starć, w tym walki z ogromnymi i potężnymi bossami, eksploracja otoczenia, znajdywanie nowych przedmiotów czy regularny rozwój naszej postaci.
 

Wymagania: Twórcy gry The Lords of the Fallen ujawnili jej wymagania sprzętowe. Szczegóły dostępne są w zakładce wymagań naszej encyklopedii.

Wkład w encyklopedię mieli:   logan23,
Screeny z The Lords of the Fallen (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
2 kudosIgI123   @   11:00, 13.02.2024
Nie podoba mi się że gra była niedopieszczona należycie na premierę, ale i tak wszelkie problemy zgłoszone przez społeczność - od ilości przeciwników, przez performance po bugi - zostały naprawione, gdyż nie napotkałem niczego takiego, grając około miesiąc po premierze. Wiadomo, okazjonalny błąd czy spadek fpsów się zdarzył, ale nic poważnego.
LotF z 2014 to nie ta liga. LotF 2023 śmiało jakościowo można porównywać do Dark Souls 3. Moją największą bolączką jest w gruncie rzeczy powtarzalność przeciwników i notoryczne robienie ze zwykłych wrogów minibossów, chociaż przyznam że walki te poza szerszym paskiem zdrowia mają też zawsze jakiś niuans sprawiający że starcie jest trudniejsze (w przeciwieństwie do uwielbianego Elden Ringa, który po prostu zwykłym wrogom daje pasek życia i mamy bossa). Sama walka mi się podobała, to nie ta płynność co w DS, ale satysfakcja i płynąca z niej przyjemność walki są obecne. Hitboxy żyją czasem własnym życiem, ale to chyba standard w tego typu grach.
Uwielbiam zapętlony świat Dark Souls 1, a w LotF poczułem się jak w domu. Większość z dróg którymi gracz podąża zakręca do głównego hubu gry, a same lokacje pełne są sekretów i skrótów do ognisk. Umbral, czyli główny ficzer gry, to bardzo fajny dodatek, chociaż chciałbym by występujących w nim przeciwników było więcej rodzajów. Przez całą grę jest może pięć, za to gracz zalewany jest w nim upierdliwymi falami zombie.
Główni bossowie są w ogólnym rozrachunku spoko. Odpowiednio trudni, ale uczciwi, nie kojarzę sytuacji bym padł i czuł że jestem oszukiwany przez grę. Większość walk jest spoko, więcej jest świetnych niż słabych, ale finałowy boss to niestety całkowita porażka. Gra powinna się skończyć na bardzo dobrym mechanicznie, i mającym świetne lore przedostatnim bossie.
Bawiłem się bardzo dobrze przez ponad 20 godzin i myślę że na pewno zrobię NG+. Mam nadzieję na jakieś DLC, oraz na to że druga część będzie już odpowiednio dopracowana, bo jedyne czego tu brakuje to tego mistrzowskiego sznytu.
1 kudosDirian   @   11:45, 13.02.2024
Cytat: IgI123
Nie podoba mi się że gra była niedopieszczona należycie na premierę, ale i tak wszelkie problemy zgłoszone przez społeczność - od ilości przeciwników, przez performance po bugi - zostały naprawione, gdyż nie napotkałem niczego takiego, grając około miesiąc po premierze. Wiadomo, okazjonalny błąd czy spadek fpsów się zdarzył, ale nic poważnego.
LotF z 2014 to nie ta liga. LotF 2023 śmiało jakościowo można porównywać do Dark Souls 3. Moją największą bolączką jest w gruncie rzeczy powtarzalność przeciwników i notoryczne robienie ze zwykłych wrogów minibossów, chociaż przyznam że walki te poza szerszym paskiem zdrowia mają też zawsze jakiś niuans sprawiający że starcie jest trudniejsze (w przeciwieństwie do uwielbianego Elden Ringa, który po prostu zwykłym wrogom daje pasek życia i mamy bossa). Sama walka mi się podobała, to nie ta płynność co w DS, ale satysfakcja i płynąca z niej przyjemność walki są obecne. Hitboxy żyją czasem własnym życiem, ale to chyba standard w tego typu grach.
Uwielbiam zapętlony świat Dark Souls 1, a w LotF poczułem się jak w domu. Większość z dróg którymi gracz podąża zakręca do głównego hubu gry, a same lokacje pełne są sekretów i skrótów do ognisk. Umbral, czyli główny ficzer gry, to bardzo fajny dodatek, chociaż chciałbym by występujących w nim przeciwników było więcej rodzajów. Przez całą grę jest może pięć, za to gracz zalewany jest w nim upierdliwymi falami zombie.
Główni bossowie są w ogólnym rozrachunku spoko. Odpowiednio trudni, ale uczciwi, nie kojarzę sytuacji bym padł i czuł że jestem oszukiwany przez grę. Większość walk jest spoko, więcej jest świetnych niż słabych, ale finałowy boss to niestety całkowita porażka. Gra powinna się skończyć na bardzo dobrym mechanicznie, i mającym świetne lore przedostatnim bossie.
Bawiłem się bardzo dobrze przez ponad 20 godzin i myślę że na pewno zrobię NG+. Mam nadzieję na jakieś DLC, oraz na to że druga część będzie już odpowiednio dopracowana, bo jedyne czego tu brakuje to tego mistrzowskiego sznytu.


Dzięki za ciekawą i zachęcającą do zagrania opinię. Sam grę kupiłem na premierę, ale pograłem tylko z 3-4h. Póki co się wstrzymuję, bo widzę, że cały czas wychodzą kolejne aktualizacje i usprawnienia. Fajnie, że nie porzucili tego tytułu bo ma spory potencjał - widać ewidentnie, że gra potrzebowała jeszcze przynajmniej pół roku na doszlifowanie. Szkoda, że go nie dostała, bo pewnie wtedy jej odbiór byłby inny. No ale nic - poczekam sobie jeszcze z miesiąc-dwa, skończę co mam do skończenia i pewnie wtedy się wezmę za LotF Uśmiech
0 kudosSolidSnake1988   @   00:41, 06.12.2024
Grałem w grę z wersji pierwszej do v1.6.64, mam spore doświadczenie, jeśli chodzi o tego typu gry! Aby ta gra była bardziej dopracowana, nadal brakuje jej prawdziwych poprawek, które nie zostały wprowadzone w celu bardziej zaawansowanego działania. Ale we wszystkich tych poprawkach nadal brakuje najważniejszych rzeczy! Przetestowałem! Glicze i błędy, które nie zostały poprawione. Gra dalej nie dawała mi satysfakcji że mam kontrolę, nie sprawiała mi przyjemności. Często zdarzało się że umierałem z powodu winy gry, która nie została dopracowana.
Opublikowałem wszystkie błędy związane z tym grą! z mojego doświadczenia. Kurwa, nie chodzi o poziom trudności gry! Chodzi o to, że jest źle zrobiona! Irytująca mechanika i system walki nadal leżą!

Każdy ma prawo wyrazić swoją opinię, ja po prostu piszę to, czego doświadczyłem jako doświadczony gracz! poprzez dokładne zbadanie i przestudiowanie tej gry! To jest moja opinia! Kod tej gry jest tak zepsuty, że trudno go naprawić!.

Proszę obejrzeć amatorskie, śmieszne zdjęcia.
https://mega.(...)S33z0DIU
https://mega.(...)bmMhJwgg
https://mega.(...)LtfZzSQs
https://mega.(...)7CQil5Hw
https://mega.(...)cmpOUuvI
https://mega.(...)KUtvikXQ

Gra stawia mi przeszkody na drodze! z powodu niedopracowanych niektórych mechanik i błędów...
W tym filmie pokażę wam: Jak debilnie jest zrobiona ta gra! żeby podnieść przedmiot! muszę stracić życie!, spaść z balkonu! bo nie masz możliwości powrotu. Niesamowita mechanika! i tego jest więcej! W filmie pokazane jest jak moby są w beznadziejnych grupach w pobliżu kaplic!, punktów kontrolnych, nie które moby mają nieskończone agroo, moby cały czas podchodzą do punktów kontrolnych i nie możesz wchodzić w interakcje.

Proszę obejrzyj film amatorski, byłem zmęczony nie miałem siły...
https://mega.(...)XBXZ89hE

(Zaznaczanie Celu i Atak)
Zauważyłem to! Czasami miałem tak: Jak zaznaczam moba po to aby go uderzyć z rozbiegu to moja postać kręciła się do o koła celu jak na karuzeli, nie trafia celu!. Miało być to poprawione nie kurwa bo nie jest! chodzi o szybkość zaznaczenia celu i szybki atak jak się moby pojawią. Postać nie jest w stanie przesunąć się i stoi dokładnie tak jak mob się pojawił i kreci się jak tornado! wokół celu! jak chcemy go uderzyć.

(Level UP. Prosta mechanika, która ulepszy grę).
Gdzie do cholery jest informacja, że ​​twoja postać awansowała!? Jakiś wpływ na postać!? Dlaczego nigdzie nie ma informacji, że twoja postać ma poziom! Gdzie ci ludzie mieli umysły. Na przykład trudno jest dodać dobrą mechanikę, aury nad głową postaci. Jako gracz nie wiem, czy ryzykować zebrane dusze, czy się wycofać! podczas walki.

(Walka i Moby)
Matematyka i skalowanie nie istnieją w tej grze, ale gra oszukuje nas! że tak jest! super! Na przykład: ulepszyłem broń do +5 powinna zadawać dużo więcej obrażeń! przykład: ale zadaję o 30 punktów więcej obrażeń, to jest dziwne! Przykład: mam broń ulepszoną na +10 a bije ona tak, jak by była na +4.

Dlaczego? podczas ładowania ciężkiego ataku gra nie daje ci możliwości użycia: spacji do uniku!, przerwania jego! jest to kluczowe jeśli chodzi o niektóre OP moby w tej grze! wystarczyłoby dodać dobrą mechanikę, to by całkowicie ulepszyło grę, grałoby się o wiele przyjemniej! tak powinno być zrobione od samego początku.

Moby dziwnie zawieszają się na drabinach i ścianach! Zacinają się! albo spadają w przepaść i giną. W lokacji z platformami - "Hall of Bells - Pilgrim". Przed drabiną Moby tam skaczą jak jebane kangury! Z kilkunastu metrów w górę! Przykład: jeden mob uderza cię, gdy jesteś na drabinie, a drugi nie! bo już jesteś nieśmiertelny. Za drabiną uderza cię mob, broń przenika ścianę! teksture! spadasz z drabiny! ooo Znowu giniesz z winy gry, bo to Krab?.

Nic nie widać na ekranie! Ponieważ wszystko jest popieprzone, gra znów sprawia ci kłopoty, Blokada na twojej drodze! Grupa mobów cię blokuję a ty nie masz jak użyć uniku:"Spacja", kamera wchodzi w postać i się gubi! kamera nie wie co się dzieje. Czary rozmazują się po całym ekranie, jest zamieszanie, w ogóle nic nie widać. Moby gonią cię aż do kaplic, Checkpoint nic nie możesz użyć bo jest brak interakcji. Moby czasami nie wracają się na patrol!.

Następna rzecz! Moby lub Elity. Czary mają zwiększony zasięg! i szereg efektów! Na przykład idę przez kanion a moby z odległości 800m uderzają cię kulami ognia lub krzyżami za barierą! i przeszkodą, nie widzę ekranu jest zamieszanie ponieważ wszystko cię blokuje i jest rozmazane przez ogień czary! nie możesz użyć uniku, zablokują cię. Potem dołącza grupa mobów i umierasz z powodu tej pieprzonej gry, która nie daje ci szansy, ponieważ jest źle zrobiona! ok są pieprzone poprawki ale zamiast naprawić najważniejsze rzeczy w tej grze! Nikt nie ma pojęcia, jak to zrobić! Bo taki jest bałagan. Lub ognisty mob strzelający z kuszy jak z pistoletu maszynowego UZI! 15 sek. Musiał być ktoś dobrze pojebany, żeby coś takiego wrzucić do gry!

Problem z mobami Agrro u wszystkich! moby blokują cię w ścianie! Nie ma jak uciec czekasz na śmierć.
moby i elitarne moby: które czasami wejdą w ścianę i strzelają czarami bo są zblokowane, potem przychodzi mnóstwo innych mobów, mob co utknął w teksturze w ścianie ciągle cię uderza czarami! nie rozpoznaje przeszkody?! moby są w beznadziejnych grupach za blisko kapliczek! Wszystko cię goni do Kaplicy nie możesz dać interakcji! bo są moby w pobliżu kurwa mać! to jest nie wybaczalne!

(Tarcze. Na mojej postaci)
Czemu nie mogę odbić 100% obrażeń jak mnie strzela kusznik!? Zasłaniam się tarczą i gówno! beznadziejnie jest to zrobione. To jest jedyny ratunek w tej durnej grze... jak one strzelają w ciebie 600m dalej.

Skasować niebieskie tarcze ze wszystkich normalnych mobów! bo są nieśmiertelne co za pojebana mechanika masakra. Wydłużony czas żeby ściągnąć to latarnią to jest głupota co zniszczyła grę! Pomyśl teraz do tego przychodzi zjebana walka! moby OP! + kusznicy! moby co nie potrafią się odagrować i masz 4 stany co ci połyka HP! truciznę, krwawienie, podpalenie, i zamrażanie i jest fajnie! pozdro. "Lub dać możliwość: wyłączenia tego w opcjach gry!"

(BOSSOWIE I ELEMENTY KRYTYCZNE)
Bossowie: Obracają, ślizgają się dookoła! jak robią jakomś Akcję! jak nie są zwruceni do nas! elelementy obracania nie są odpowiednio rozłożone! jest to cholernie nie naturalne! Boss wykonuje sekwencje ruchów a ty nie możesz nic ku.rwa zrobić! i za każdym razem jest to zjebane Przez co każda walka jest schematyczna! Bosy czasami zaczynają się zamrażać wtedy go bijemy i rozpoczyna się znowu zjebana sekwencja: sztucznych ruchów.
Walki z bossami są pojebane Nie znalazłem żadnych punktów zwanych krytycznymi! Pytam gdzie to jest!. przykład cele: Noga, Głowa, Klatka Piersiowa!. Mob odwrócony: chodzi o plecy! zadajesz takie same obrażenia!. Ci pieprzeni kręcący się, ślizgający się bossowie to żart i kpina! Jedynym ulepszonym bossem w tej grze jest: "boss: Gaverus delikatna, Władczyni Ogarów" Jest zrobiony poprawnie! Bo kiedy strzela i uderza, to nie ślizga się w miejscu, na litość boską. A najbardziej wkurzająca walka była z tym wielkim bossem na całym ekranie, Boss z ciał! Jest w lokacji Bagno! Wszystko jest pojebane, kamera idzie w dupę!, nic nie widać, nie ma żadnego wskazania gdzie dokładnie uderzyć, na przykład: w nogę! I zawszę takie same obrażenia! ku.rwa mać! Twoja postać spada z wysokości i staje się supermanem, bo przeżywa upadek z takiej wysokości!, co to jest! hee Mógł przynajmniej wpaść do wody...Chciałem odinstalować grę! przez kamerę! i system walki. Ale zabiłem tego bossa.

Podczas eksploracji na lokacji: Bagna znowu spadłem do bosa most był zrobiony z papierowych kart!! Przeżyłem upadek! bo postać sobie spadła z 10 piętra!!! Ale Boss zniknął, bo zabiłem go wcześniej! Jaki facet to zaprojektował... człowieku, to jest chore!

(Elementy Platformowe. Rabbits and Rayman)
Ale zrobili barierę w windzie! bo kurwa spadniesz hahaha! po co to jest!? te zamkniecie! drzwi w windzie?! Skurwiałe moby mnie goniły i połowa mapy! i żeby uciec przed mobami! wskoczyłem do windy zamknęła mnie razem z mobami + Śmierć na wejściu! bo nie da się odskoczyć bo jebana winda jest zamknięta. Najgorsza lokacja w całej grze! Lokacja z platformami - "Sala Dzwonów - Pielgrzyma".
Po huj stawiać bariery i płot na elementach platformowych! Lepiej umierać cały czas bo mapa jest źle wykonana, są grupy mobów różnego rodzaju i klikasz: spacje żeby uniknąć ataku i lecisz w przepaść. Albo kilkanaście metrów dalej strzeli cię mob i spadasz z belki na dół! bo kurwa nie wiesz z kąt strzelił! kto to wykonał! tragedia!

Moby skaczą jak kangury przed drabiną! 500m UP! xd i czasami idą za tobą albo zgliczują się na drabinie!, czasami się nawet zabiją hehe bo nie wiedzą co zrobić albo umierają bo spadną z wysokości!. Kod tej gry jest spierdolony po całości!

(Punkt kontrolny i nasiona)
Niektóre lokalizacje! Chodzi o sadzonki! Całkowicie niewłaściwe umieszczenie miejsc! „Punkty kontrolne” Po zabiciu bossów sadzisz nasiono i kilka metrów dalej masz punkt kontrolny, świątynie. Na przykład: „Resztkowe nasiona”, punkt kontrolny! Nie wiem, kto dodał ten pieprzony system! To nie ma sensu! Sadziłem nasiona wiele razy i kilka metrów dalej miałem punkt kontroli sanktuarium. System, który nic nie dodaje! I nie jest dobrze przemyślany! Miałoby to sens! Gdybym mógł go zasadzić wszędzie! Byłoby to najlepszy sposób na dodanie czegoś do tej strasznej gry!

(Wybuchające Miny)
O ku.rwa mać kolejny syf dodany do tej gry! co nic nie wprowadza do tej gry! żeby cię wkurwić!.Pytam się po co to jest!? na co? Pamiętam kanion kilkanaście metrów, tunel był obklejony tym syfem całe ściany co kilka centymetrów i tak do samego końca! rozumie cię to! hehe Albo na elementach platformowych wybuchające miny na ścianach kto to projektował!? Mechaniki i system walki powoduję żeby usunąć grę z dysku!

(Łucznicy i Kusznicy!)
Zasięg strzelania, mam na myśli dystansowy! zwłaszcza kusznicy! Zasięg strzelania jest za duży. Tłumy kuszników w innych lokacjach tworzą siekierę, razem z innymi mobami chodzi o grupę. Jesteś na platformie i nagle dostajesz bułe w plecy! A nie wiesz gdzie! bo mobek ma zwiększone Agroo! i zasięg ataku.

(Trucizna!)
Poza tym trucizna w tej grze jest zbyt OP! Jeśli zostaniemy zatruci przez mobów, Na początku gry! nie będziemy mieli szansy się wyleczyć. Pasek trucizny jest za długi! za bardzo nas pożera!
Rozwiązanie: Na przykład wprowadzić poprawkę, że co 5sec. trucizna będzie nas powoli zatruwać, a pasek z życiem będzie stopniowo! spadał! To rozwiąże ten pieprzony problem! Do tego dochodzą moby w grupach masz na sobie 4 różne stany! + niebieska tarcza na mobach, trujące moby jak zabijemy + potem wstaje jeszcze raz! i na koniec wybucha super! Podkreślam że mają dużą ilość hp! i są twarde!

Moje przemyślenia! Najważniejszą rzeczą w takich grach jest odpowiednie dopasowanie mobów do lokacji, ich rozmieszczenie i przede wszystkim dobra walka, wtedy fundamenty tej gry będą dobre! a nie moby skaczące z 500m w górę przed drabiną! lub moby, które nie rozpoznają przeszkód, jeden cię bije, a drugi nie... to wymaga dopracowania! Albo moby bijące za drabiną! Co jakiś czas spadasz z niej i zanim wstaniesz to znowu obrażenia bo łucznicy strzelają z kilkunastu metrów + w tym całym chaosie musisz pozbyć się tarczy z moba bo jest kurwa nieśmiertelny! za pomocą lampy. Na dodatek moby stoją przy punktach kontrolnych kilka metrów dalej! i żadnej interakcji Przepraszam, nie tak! nie w ten sposób!

A jeśli ktoś mi mówi, że jest super, czy nie widzisz błędów? Podstawy tej gry są nadal pieprzone, ktoś przetestował ją na aktualizacji v.1.7 Ponieważ napisałem najważniejsze rzeczy, które nie są naprawione. Mówię o mechanice systemu bojowego! Nie poziom trudności, wszyscy macie oczy w tyłkach! Proszę zrozumieć.

0 kudosBarbarella.   @   07:49, 06.12.2024
No ale okładka mi się podoba. Kupię wersje pudełkową. Nie muszę grać tylko na półce postawię. Szczęśliwy
0 kudosIgI123   @   12:44, 06.12.2024
Cytat: SolidSnake1988
Lords of the Fallen I tested the game intensively on 04.12.2024
I can't report it to support because I keep getting this: this!
"There was an error trying to send your message. Please try again later."

Grałem w waszą grę od samego początku i przestałem z powodu błędów, a nie osiągnięć! Gra nie dała mi ani nikomu innemu poczucia, że ​​mam kontrolę, nie odczuwałem przyjemności z niej.

Ta gra potrzebuje pomocy! Panowie, nie będę komentował Tragedii! Obejrzyjcie filmy, zobaczcie zdjęcia i pomyślcie, drogi zespole!
Dałem wam najważniejsze pomysły do ​​zrobienia, bo to możliwe! ale żeby to trochę ulepszyć.
Drodzy twórcy! Może coś zostanie wdrożone

Współczuję ludziom, którzy grają w tę grę poważnie! Co za robak z tej gry! Po prostu nie pasuje Zamieściłem wszystkie błędy związane z tą grą! Ci ludzie nie mieli pojęcia, co robią i nie mają pojęcia o tytule!
Proszę, spójrzcie na zdjęcia i filmy:

Problem i błędy! Proszę obejrzeć zdjęcia i filmy:
https://mega.(...)Ie7ROB5s

[Prosta mechanika, która ulepszy grę].
Nie ma informacji o tym, czy postać została wypoziomowana! Ikona LEVEL UP! jakaś poświata na głowie postaci!?
Przez ten bałagan nie wiem czy ryzykować, bo nie wiem, czy się wrócić, czy wypoziomować postać! żeby nie stracić duszę. Bez sęsu kolejny dramat.

[Dalej!]
Gra stawia mi przeszkody na drodze! hhehe z powodu OP przeciwników.


[Walka i Moby]
Dlaczego po ciężkim ataku gra nie daje mi opcji użycia spacji do uniku! to jest kluczowe jeśli chodzi o niektóre OP moby w tej grze! wystarczyłoby dodać jakąś pojebaną mechanikę, to by całkowicie ulepszyło grę, grałoby się o wiele przyjemniej! tak powinno być zrobione od samego początku. ludzie czemu??!!

Nic nie widać na jednym ekranie! Ponieważ wszystko jest popieprzone, gra znów sprawia ci kłopoty, Blokada na twojej drodze! Grópa mobów cię blokuję a ty nie masz jak użyć: Spacji kamera wchodzi w postać i się gubi!. Czary rozmazują się po całym ekranie, jest zamieszanie, w ogóle nic nie widać, moby z 500m dalej cię strzelają nie wracają się na posterunek!.

Następna, kurwa, rzecz! Moby lub Elity, jak je nazywam. Czary mają zwiększony zasięg! i szereg efektów! Na przykład idę przez kanion! a moby z odległości 800m uderzają cię kulami ognia lub krzyżami za barierą! i przeszkodą, nie widzę ekranu jest zamieszanie ponieważ wszystko cię blokuje! i nie możesz użyć: klawisza spacji bo cię zblokują. Potem dołącza grupa mobów i umierasz z powodu tej pieprzonej gry, która nie daje ci szansy, ponieważ jest źle zrobiona!
Nie możesz zobaczyć ekranu!.
Wprowadzają pieprzone poprawki zamiast naprawić najważniejsze rzeczy w tej grze! Oczywiste jest, że nikt nie ma pojęcia, jak to zrobić!
Bo jest taki bałagan.

Problem z Agro u wszystkich mobów! moby blokują cię w ścianie!
nie ma jak uciec czekasz na śmierć.
mini moby i elitarne moby, które strzelają czarami za ścianami, potem przychodzi mnóstwo innych mobów i mob za ścianami ciągle cię uderza, bo nie rozpoznają przeszkody! moby są w beznadziejnych grupach koło, nie daleko kapliczek! gonią cię do Kaplicy nie mozesz dać interakcji! bo są moby w pobliżu kurwa mać!

[Ciężkie Ataki]
Czemu podczas ładowania ciężkich ataków, nie mam możliwości użycia uniku!!!!? żeby go przerwać odskoczyć, klawisz:Spacja!
Przecież jest do kluczowe jeśli chodzi o przeżywalność w tej zepsutej grze!

[Tarcze] na mojej postaci.
Czemu nie mogę odbić 100% obrażeń jak mnie strzela kusznik!?
Zasłaniam się tarczą i gówno! beznadziejnie jest to zrobione...
To jest jedyny ratunek w tej durnej grze... jak one strzelają w ciebie 800m dalej.

Usuń te tarcze ze wszystkich normalnych mobów! bo są nieśmiertelne co za pojebana mechanika masakra.
Wydłużony czas żeby ściągnąć to latarnią to jest głupota co zniszczyła grę!
Pomyśl teraz do tego przychodzi zjebana walka! moby OP! + kusznicy! moby co nie potrafią się odagrować,
masz 4 stany co ci wpierdala HP! trucizne, krwawienie, podpalenie, jebane zamrażanie i jest fajnie jest fer Szczęśliwy pozdro.


[Łucznicy i wszczeguności Kusznicy!]
Zasięg strzelania, mam na myśli dystansowy! zwłaszcza kusznicy! To jest OP!
Zasięg strzelania jest za duży. Tłumy kuszników w innych lokacjach tworzą siekierę, razem z innymi mobami!


[BOSSY i ELEMENTY KRYTYCZNE]
Walki z bossami są Pojebane nie znalazłem punktów zwanych krytycznymi! Pytam gdzie to jest!.
np. jakieś kropki, targety! że można zmienić cel! przykład: Noga, Głowa, Klatka piersiowa! kurwa mac!.
Moby obrucone plecami! zadajesz takie same obrażenia brak jakiegoś ogłuoszenia!!!!

A najbardziej pojebana walka była z tym wielkim bossem na cały ekran, Bossem zrobionym z ciał! jest na lokacji Bagna!
Wszystko się pierdoli kamera idzie w dupe!, nic nie widać, nie ma wskazania, gdzie dokładnie uderzyć, przykłądowo w nogę!! żeby można było zmienić target! aby zmienić cel!
Twoja postać spada z wysokości, a potem staje się supermanem, ponieważ przeżywa upadek z takiej wysokości! hahaahha, kto to ku.rwa zaprojektował!!!! mógł przynajmniej wpaść do wody lub rzeki.. heeheh

miałem ochotę odinstalować grę! Zabiłem tego Bossa!
Po chwili eksploracji w tej lokacji z bagnami znowu spadłem z góry bo most był z kart z papieru!, przeżyłem upadek! ​​
Ale Bossa nie było, ponieważ zabiłem go wcześniej! Jaki idiota to zaprojektował... ludzię to jest chore!


[Trucizna!]
Poza tym trucizna w tej grze jest zbyt OP! Jeśli zostaniemy zatruci przez mombów, Na początku gry!
Nie będziemy mieli szansy się wyleczyć Pasek trucizny jest za długi! za bardzo nas pożera!
Rozwiązanie przykładowe: Na przykład wprowadzić poprawkę, że co 5sec. Trucizna będzie cię otruwać, a pasek z życiem będzie stopniowo! spadał!
To rozwiąże ten pieprzony problem! i głupi system!
Do tego dochodza moby trujące OP, Jak zabijemy trującego moba! + potem wstaje jeszcze raz! i na koniec wybucha Uśmiech
Podkreślam że mają zwieszkoną ilość hp! i są twarde! zajebista mechanika pozdro.


[Wybuchające Miny]
o ku.rwa mać kolejny syf dodany do tej gry! dobrze że odinstalowałem tą grę! Uśmiech
Pytam się po co to!? na co? Pamietam kanion kilkanaścię metrów był obklejony tym syfem, nic to nie wnośi do gry!
Lecz powoduję żeby usunąć grę z dysku! Albo na elementach platformowych wybuchające miny na ścianach kto to projektował!?


[Elementy Platformowe Uśmiech rabbits and mr rayman]
Ale zrobili barierę w windzie!! bo kurwa spadniesz hahaha! po co to jest!? te zamkniecie, bariera w windzie?!
Skurwiałe moby mnie goniły i połowa mapy! i żeby uciec przed mobami! wskoczyłem do winndy zamkneła mnie razem z mobami
+ Śmierć na wejściu! bo nie da się odskoczyć bo jebana winna daj zamknięta.

Ale lokacja z platformami - "Sala Dzwonów - Pielgrzyma". Najgorsza lokacja w całej grze!
Po huj stawiać bariery i płot na alementach platformowych! Lepiej umierać cały czas bo mapa jest zle wykonana, są grupy mobów różnego rodzaju i klikasz: spacje zeby uniknąć ataku i lecisz w przepaść.
Albo kilkanaście metrów dalej strzeli cię mob i spadasz na dół! kto to zrobił! Tragedia!


[Sadzonki i Nasiona]
Na przykład sadzonki, Nasiona! do zapisywania gry! Nie wiem, kto dodał ten pojebany system! To nie ma sensu!
Wielokrotnie sadziłem sadzonkę, a kilka metrów dalej miałem kapliczkę, system, który nic nie wnosi! i jest nie przemyślany dobrze!
(Miało by to sens! Gdybym mógł ją posadzić gdziekolwiek!! będzie to najlepszym sposobem, aby ten system wnosił by coś do tej paskudnej gry!)
Jest to zdecydowanie jeden z komentarzy w całej historii MG.
0 kudosSolidSnake1988   @   17:06, 06.12.2024
A jeszcze miałem coś dopisać !! mogę nawet nagrać film ! jak to jest zje..bane!
Podkreślam że grę testowałem sobie na:
Update v.1.6.49 - Improved Parry SFX, Vigor Collection, Exiled Stalker & More…

To jest moje zdanie!
Kod tej gry jest tak uszkodzony że nie mogą tego naprawić bo się nie da trzeba grę pisać od nowa. każdy ma prawo się wypowiedzieć ja tylko piszę czego doświadczyłem jako doświadczony gracz ! dokładnie eksplorując i badając tę grę!

[Zaznaczanie Celu i target!]
Trzeba tylko wyczuć moment! Zauważyłem że czasami miałem tak że jak zaznaczam moba żeby uderzyć go z rozbiegu jak się pojawił! to postać się kręciła do o koła celu jak na karuzeli nie trafia celu! miało być to poprawione nie kurwa bo nie jest!! chodzi o szybkość zaznaczenia celu i szybki atak jak się moby pojawią. (Wystarczy troszkę potrenować! Postać nie jest w stanie przesunąć się i stoi dokładnie jak mob się pojawił i kreci się jak tornado! wokół celu!)
1 kudosBarbarella.   @   18:12, 06.12.2024
To w końcu City Interaktive. Zrobili a właściwie zlecili zrobić takiego soulslikowego Mortyra. Zadziorny Z opisu gry wynika że Jedynkę zrobiło to samo studio Hexcośtam a to nieprawda bo to było Deckcośtam. Trzecią część zrobi jeszcze inne studio byle po taniemu. Zadziorny
1 kudosSolidSnake1988   @   21:48, 06.12.2024
Cytat: Barbarella.
To w końcu City Interaktive. Zrobili a właściwie zlecili zrobić takiego soulslikowego Mortyra. Zadziorny Z opisu gry wynika że Jedynkę zrobiło to samo studio Hexcośtam a to nieprawda bo to było Deckcośtam. Trzecią część zrobi jeszcze inne studio byle po taniemu. Zadziorny


Będę się trzymał z daleka od tego Uśmiech ci ludzie zamiast poprawić fundamenty jakoś starać się usprawnić grę to całkowicie zlewają temat jeb..ane lenistwo ! i brak szacunku!

Tu jest przykładem bardzo dobry materiał zapraszam do oglądania!
PL 0:52 / 22:45 Lords of the Fallen rok później. To nadal crap.
0 kudosBarbarella.   @   22:10, 06.12.2024
Cytat: SolidSnake1988
ci ludzie zamiast poprawić fundamenty jakoś starać się usprawnić grę to całkowicie zlewają temat jeb..ane lenistwo ! i brak szacunku!

Kto wie czy te studio Hexworks co to robiło to jeszcze istnieje. Ta gra to jedyne ich "dzieło", zrobili co mieli zrobić i się rozjechali Zadziorny No a zleceniodawca czyli City Interaktive to taka ekipa cwaniaczków którzy bardziej kombinują niż coś robią. Poirytowany
0 kudosBarbarella.   @   10:20, 07.12.2024
Cytat: SolidSnake1988
Będę się trzymał z daleka od tego

Tym bardziej że nie ma już takiej potrzeby sięgania po "produkty zastępcze". Wybór soulslike'ów na rynku jest dość duży. Cool
0 kudosSolidSnake1988   @   17:05, 08.12.2024
dokładnie Demon's Souls! jest na ps5 czekam jak wyjdzie na PC klasyka mmn! heheh albo Stellar Blade
Dodaj Odpowiedź