Todd Howard twierdzi, że Starfield od początku był tworzony jako gra na wiele miesięcy, jak nie lat
Starfield jest grą na bardzo długi czas, w którą można grać miesiące, jak nie lata.
Reżyser Starfielda, Todd Howard, powiedział że tytuł został celowo stworzony do grania przez długi czas. W wywiadzie dla Game Maker’s Notebook z dyrektorem generalnym Insomniac Games, Tedem Price’em, omówił skalę współczesnych gier i przedstawił swoje zamiary dotyczące długości życia gry.
"To gra, która została celowo stworzona, aby grać w nią przez długi czas. Jedną z rzeczy, których nauczyliśmy się z naszych poprzednich gier, takich jak Skyrim i Fallout, jest to, że ludzie chcą w nie grać przez bardzo długi czas” – powiedział Howard.
Howard nawiązuje tutaj do otwartego systemu New Game Plus, który był chwalony przez graczy za kreatywność i wyjątkowy charakter. Tytuł można ogrywać wielokrotnie, spędzić w nim dziesiątki, jak nie setki godzin odkrywając ten rozbudowany, zróżnicowany świat.
Starfield został wydany 6 września, ale gracze, którzy zamówili w przedsprzedaży jego Edycję Premium lub Constellation Edition, mogli rozpocząć grę już 1 września. 19 września wydawca stwierdził, że ich tytuł osiągnął 10 milionów graczy, co czyni ją największą premierą w historii Bethesdy. Trzeba jednak pamiętać, że Starfield dostępny jest w usłudze Game Pass.
Jak się bawicie w świecie Starfielda? Czy potwierdzacie słowa jego twórcy, że jest to tytuł na długie godziny?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler