Sony przeprasza graczy za błąd z PlayStation Plus
Gracze, którzy kupili subskrypcję PS Plus z rabatem nagle musieli dopłacać do standardowej ceny.
W dniu wczorajszym świat obiegła informacja o tym, że osoby, które zakupiły w ramach przeceny PlayStation Plus, po starcie nowego wariantu subskrypcji, musiały dopłacić różnicę w cenie. Na niektórych portalach pojawiła się wówczas informacja o tym, że to nie błąd, a celowe działanie ze strony Sony. Dziś okazało się, że jednak mieliśmy do czynienia z błędem.
W związku z dziwną sytuacją dotyczącą PlayStation Plus na Twitterze pojawiła się krótka informacja o tym, że PlayStation Network faktycznie miało jakieś problemy techniczne. Z tego powodu gracze, którzy kupili taniej PS Plus musieli dopłacić do standardowej ceny. Niezadowoleni użytkownicy szturmem ruszyli oczywiście na portale społecznościowe.
Sony szybko zareagowało i usunęło błąd, a gracze mają odzyskać pieniądze, które zostały niepoprawnie pobrane z ich kont. Chodzi oczywiście wyłącznie o użytkowników rynków azjatyckich, albowiem nowe PlayStation Plus jest dostępne na razie tylko u nich. U nas jego premiera nastąpi pod koniec czerwca. Więcej na ten temat znajdziecie w tym miejscu.
Due to a technical error, players in Asia who have previously purchased a PlayStation Plus membership at a discount have been incorrectly charged for their upgrade pricing. This error has been fixed and impacted players will receive a credit. We thank you for your patience.
— Ask PlayStation (@AskPlayStation) May 25, 2022
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler