Marvel's Spider-Man: Miles Morales na PS5 zaoferuje dwa tryby działania
Jeden będzie stawiał na wydajność, drugi natomiast na jakość oprawy.
Wiele next-genowych gier pozwala nam wybrać spośród kilku trybów działania (m.in. DiRT 5). Jak się właśnie dowiedzieliśmy, na podobny krok zdecydowali się deweloperzy odpowiedzialni za Marvel's Spider-Man: Miles Morales.
Marvel's Spider-Man: Miles Morales wydane zostanie w przyszłym miesiącu na PlayStation 5. Produkcja pozwoli nam wybrać pomiędzy dwoma trybami działania. Jeden przeznaczony będzie dla osób preferujących wydajność, drugi dla graczy, którzy wolą efekty specjalne.
Tryb wydajności to 60 klatek na sekundę oraz adaptująca się do aktualnie panujących na ekranie warunków rozdzielczość. Celem jest tutaj 4K, ale twórcy przyznają, że momentami gra może zdecydować się na wykorzystanie rozdzielczości niższej.
Tryb jakości to "jedynie" 30 klatek na sekundę, ale przy okazji również pełne 4K oraz wiele zaawansowanych efektów specjalnych i rozwiązań graficznych (jak ray tracing). Chodzi w tym przypadku o to, że będziemy grę podziwiać ze wszelkimi wodotryskami, choć przy nieco niższej płynności.
Marvel's Spider-Man: Miles Morales jest jednym z tytułów startowych konsoli PlayStation 5, choć będzie ono również dostępne na PS4. Jego premierę zaplanowano na dzień 12 listopada bieżącego roku. Jeśli na produkcję czekacie, koniecznie rzućcie okiem na ostatni gameplay - pokazuje on Milesa Moralesa walczącego z Rhino.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler