Szef Sony Interactive Entertainment wyjaśnia dlaczego w PlayStation Now nie ma premierowych hitów

W skrócie chodzi o to, że Sony chce się skupić na jednym sposobie dystrybucji, zamiast kilku.

@ 07.11.2019, 20:41
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
inne, ps4

Szef PlayStation, Jim Ryan, postanowił wyjaśnić dlaczego firma Sony nie udostępnia wszystkich swoich projektów w ramach PlayStation Now. Ryan odpowiedział w ten sposób na krytykę fanów, którzy nie do końca zadowoleni są z platformy do streamingu gier Japończyków.

PlayStation Now, choć obecne na rynku od kilka lat, do tej pory oferuje głównie tytuły klasyczne z poprzednich wersji PlayStation. Próżno na platformie szukać takich bestsellerów, jak God of War czy Marvel's Spider-Man. Dlaczego tak jest? Wyjaśnia wspomniany Jim Ryan.

"To obszar, który ciągle się zmienia. Natura i skala niektórych gier ekskluzywnych, które przygotowujemy, sprawiają, że w tym momencie lepiej poświęcić energię na jak najlepsze imprezy premierowe, by każda była naprawdę masywnym wydarzeniem rozrywkowym. Mógłbym tu wspomnieć o God of War, Spider-Man czy The Last of Us 2".

Obecna strategia nie oznacza, że już zawsze tak będzie. Ryan przyznał, że w przyszłości podejście korporacji może się zmienić, choć nie był w stanie oczywiście niczego zapowiedzieć.

"PlayStation Now nie będzie na zawsze funkcjonować tak jak teraz. Ale w tym momencie, biorąc pod uwagę jak wyjątkowe i cenne są nasze marki ekskluzywne, chcemy do nich podchodzić w wyjątkowy sposób, chcemy, aby ich premiery były czyste i jasne".

O ewentualnych zmianach w ramach PlayStation Now będziemy Was oczywiście informować na bieżąco.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosLucas-AT   @   10:02, 08.11.2019
Sony tworzy gry nastawione przede wszystkim na singleplayer, a te nie nadają się do abonamentu, bo można go opłacić na miesiąc, przejść God of War i anulować subskrypcję. MS natomiast tworzy głównie albo gry sieciowe, które mają żyć długo i przynosić zyski z mikropłatności oraz sprzedaży DLC, albo gry AA, których budżet nie jest aż tak duży i można je rzucić jako wabik.
0 kudosdabi132   @   18:11, 08.11.2019
Mam też wrażenie, że Microsoft próbuje też ratować wyniki finansowe na obecnej generacji dając gry w abonamencie na premierę. Próbują zarobić gdzie się da i jak się da. Sony nie musi tego robić, bo dzięki PS4 i grom na tę konsolę zarobili już mnóstwo kasy. Oby tylko nie spoczęli na laurach w kolejnej generacji i przygotowali graczom mnóstwo świetnych tytułów ekskluzywnych.