E3 '19: Cyberpunk 2077 da się przejść bez zabijania kogokolwiek

Mimo ogromu możliwości, Cyberpunk 2077 nie jest symulatorem.

@ 12.06.2019, 20:00
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

W ostatnim czasie sporo piszemy na temat Cyberpunk 2077. Mimo że na temat przedsięwzięcia sporo pytań pozostaje bez odpowiedzi, na jedno deweloperzy postanowili zareagować. Dowiedzieliśmy się dzięki temu, że Cyberpunk 2077 da się ukończyć bez zabijania kogokolwiek.

"Tak, tego chcieli gracze, to widzieliśmy w ankietach, które od Was otrzymaliśmy, ciągle się to pojawiało", powiedział główny projektant zadań, Paweł Sasko.

"Pomyśleliśmy, że uda się to zrobić, to tylko trochę więcej pracy, ale musimy to obmyślić. Wtedy podjęliśmy decyzję, że wesprzemy to całkowicie, w każdym zadaniu głównym, pobocznym, małej opowiastce, dosłownie w żadnym scenariuszu nie musisz zabijać".

Dzięki temu gracze będą mieć swobodę niczym w symulatorze, niemniej deweloperzy nie starają się takowego przygotować.

"Nie sądzę żeby Cyberpunk 2077 był symulatorem w pełnym tego słowa znaczeniu. Ponieważ nie taką grę chcemy przygotować. Niemniej jest wiele elementów z symulatorów. Mamy płynny system klas, możesz wybrać tę umiejętność, tamtą umiejętność, połączyć je, dodać coś innego".

"Jako cyberrunner możesz korzystać z podwójnego skoku, którym dostajesz się w wysokie miejsca, co pozwala ci się włamać do drużyny - wtedy, nie wiem, wysadzasz ich głowy, sprawiasz, że popełniają samobójstwo, wysadzasz im mózgi albo robisz to, czego normalnie nie byłbyś w stanie zrobić będąc tylko netrunnerem. Nie byłbyś w stanie się włamać. Widać to wszędzie. Ten element na pewno zaczerpnęliśmy z symulatorów".

Zapowiada się ciekawie, ale na własnej skórze przekonamy się dopiero 16 kwietnia 2020 roku. Wtedy bowiem odbędzie się premiera najnowszego dzieła studia CD Projekt RED.


Sprawdź także:

Cyberpunk 2077

Premiera: 16 kwietnia 2020
PC, PS4, XBOX ONE

Cyberpunk 2077 to produkcja warszawskiego studia CD Projekt RED, znanego wcześniej z serii Wiedźmin. Tytuł to przedstawiciel cRPG akcji, jednak tym razem świat fantasy za...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosfrycek88   @   20:30, 12.06.2019
Super. Można grać jak się chce. Takie rozwiązania lubimy.
0 kudospetrucci109   @   21:16, 12.06.2019
Ja tam i tak wybiorę siłowe rozwiązania Dumny
0 kudossebogothic   @   22:12, 12.06.2019
Zobaczymy, Deus Ex: Rozłam ludzkości udało mi się przejść z osiągnięciem pacyfista.
0 kudosurban1212   @   23:30, 12.06.2019
No to tak jak w Deus Ex. Tylko skradanko i ogłuszanko od tyłu Szczęśliwy i czasami rozwiązania siłowe, pięknie <3
0 kudosTheCerbis   @   02:22, 13.06.2019
A może nawet i bez skradanka i ogłuszanka (choć nie wiem czy to możliwe)?
0 kudosfrycek88   @   06:46, 13.06.2019
Cytat: petrucci109
Ja tam i tak wybiorę siłowe rozwiązania Dumny


Ja też bo lubię spluwy. A najbardziej lubię kombinować różne style gry.
0 kudosshuwar   @   07:54, 13.06.2019
No ok... ale o jakim symulatorze tu mowy? Chodzenia?
0 kudosIgI123   @   16:24, 13.06.2019
O i to mi się podoba. Dlaczego nie-RPG daje takie możliwości, a gry które erpegami się tytułują - nie?
0 kudosTheCerbis   @   16:38, 13.06.2019
Bo to tak jak z jabłkami i pomarańczami - owoc, ale inny. A jabłko jabłku również nierówne.
0 kudosdabi132   @   16:56, 13.06.2019
Pasuje mi taki pomysł. Co jak co, ale skradanie i omijanie w grach uwielbiam. Daje to dodatkową satysfakcję no i emocję żeby przypadkiem nie zaalarmować wrogów.
0 kudosshuwar   @   07:19, 14.06.2019
Mi by się podobało, gdyby nie to, że jak już się nie uda, to potem czekam na wczytanie save'a Dumny
Dodaj Odpowiedź