Wrath: Aeon of Ruin - nowy staroszkolny shooter opracowany na silniku gry Quake
Za jego powstaniem stoi słynne, choć nieco zapomniane, studio 3D Realms.
Studio 3D Realms ujawniło dzisiaj swój najnowszy projekt: staroszkolny shooter zatytułowany Wrath: Aeon of Ruin, a opracowywany we współpracy z Killpixel. Co ciekawe, przedsięwzięcie powstaje na silniku graficznym oryginalnego Quake'a.
Z informacji prasowej dowiadujemy się, że Wrath: Aeon of Ruin to mroczna strzelanka, w której zwiedzamy starożytne ruiny i świątynie, a także gęste i pełne niebezpieczeństw lasy. Robimy to oczywiście z wykorzystaniem bogatego arsenału broni, w skład którego wchodzi dziewięć giwer z alternatywnym trybem strzelania każda.
Napotkane potworzyska eliminować będziemy w niezbyt wyszukany sposób, a naszej radosnej rozwałce przygrywać ma dynamiczna muzyka przygotowana przez kompozytora oryginalnej ścieżki dźwiękowej gry Quake, Andrew Hulshulta. Wspomagał go starszy inżynier dźwięku gry Cyberpunk 2077, Bjorn Jacobsen.
Poniżej rzucić okiem możecie na najnowszy zwiastun Wrath: Aeon of Ruin oraz dwa screeny. Produkcja zadebiutuje latem na PC, a z początkiem przyszłego roku na PS4, Xboksie One oraz Switch.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler