David Cage wspomina początki tworzenia gry Detroit: Become Human

Pamiętacie wersję demonstracyjną projektu Detroit: Become Human o nazwie Kara?

@ 28.11.2017, 17:43
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
ps4

David Cage wspomina początki tworzenia gry Detroit: Become Human

W sieci pojawił się bardzo interesujący materiał wideo dotyczący najnowszej produkcji mistrza gatunku przygodówek na PlayStation 4 - Davida Cage'a.

Opracowywane od lat Detroit: Become Human to nadchodząca historia od Quantic Dream, czyli ekipy odpowiedzialnej za między innymi Heavy Rain. Wysokobudżetowa przygodówka ma trafić na rynek w pierwszych miesiącach 2018 roku.

Po pięciu latach gra jest pewnie na ukończeniu, więc jej reżyser postanowił podsumować długą i ekscytującą przygodę z produkcją. Należy tutaj podkreślić, iż Quantic Dream to jedna z tych firm robiących gry na świecie, która do każdej nowej produkcji przygotowuje nowy silnik. Zależy im na postępie graficznym. Właśnie dzięki temu może mieć pewność, że za każdym razem zaoferuje graczom nową jakość.

Pamiętne demo Kara powstało jako eksperyment. Twórcy pierwszy raz tworzyli sekwencję całego bohatera – wcześniej (dla przykładowo Heavy Rain) oddzielnie tworzono ujęcia dla ciała i oddzielnie dla głosu. Za sprawą nowego silnika zdecydowanie podniesiono jakość przechwytywania informacji uzyskanych od aktorów.

Warto obejrzeć poniższy materiał, ponieważ otwiera oczy na to, jak robi się wysokobudżetowe gry wideo, a szczególnie przygodówki.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   07:39, 29.11.2017
Myślę, że dobrze się stało, że postanowili rozwinąć ogólną koncepcję oraz pomysł z dema technologicznego Kara i przeobrazić je w nową grę. Sceny z powstawania dema, o których wspomina Cage można obejrzeć na tym filmie.