Kolejny mit obalony: zabezpieczenia silnika Source i systemu Steam

Przed kilkoma miesiącami pracownicy Valve Software szumnie zapewniali, że oszukiwanie podczas grania online w odświeżoną wersję gry akcji/FPS, pt.

@ 04.07.2006, 15:45
"Carisma"
pc


Przed kilkoma miesiącami pracownicy Valve Software szumnie zapewniali, że oszukiwanie podczas grania online w odświeżoną wersję gry akcji/FPS, pt. Counter-Strike będzie niemożliwe, ze względu na używanie nowoczesnego silnika Source oraz systemu Steam. Prawda okazuje się być zgoła inna...

Od maja bieżącego roku wiemy, że trybem multiplayer w Half-Life 2 będzie odświeżona i udoskonalona edycja Counter-Strike. Zakończone niedawno beta-testy C-S: Source miały całkowicie wyeliminować większość popełnionych błędów programistycznych, jakie mogłyby kiedykolwiek zostać użyte przez cheaterów. Niestety, najwyraźniej autorzy nie potrafią nadążyć za całym zamieszaniem, chociaż C-S: Source dostępny jest już w wersji finalnej od ponad tygodnia. Hakerzy najwyraźniej za cel numer jeden postawili sobie włamywanie się do serwerów gry i, dzięki wykorzystaniu luk w kodzie źródłowym, implementują do zmagań coraz to nowsze kody i obejścia.

Bardzo ciężko jest poradzić sobie z tak dużą liczbą oszukujących, a najbardziej cierpią na tym uczciwi gracze. Jeden z największych europejskich klanów Counter-Strike'a - ClanBase - został zmuszony do podjęcia decyzji o wstrzymaniu rozgrywek w omawianą produkcję, aż do momentu w którym Valve usunie większość pomyłek. Nikt nie wie jednak kiedy to nastąpi.

Jak widać, czarne chmury zebrały się nad sieciową rywalizacją w C-S: Source. Przechwałki o braku kodów w grze należy chyba wrzucić między bajki...


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?