Squad - taktyczny FPS ukaże się już połowie grudnia
Cóż, sam tytuł nie brzmi wprawdzie zbyt porywająco, ale złożony model rozgrywki ma szansę okazać się nie lada smakowitym kąskiem dla miłośników autentycznych shooterów.
Niepozornie brzmiący Squad to najnowszy, komercyjny projekt developerów odpowiedzialnych za Project Reality - zestaw modyfikacji do Battlefielda 2 oraz Army 3, których zadaniem było możliwie największe przybliżenie wirtualnej rozgrywki do rzeczywistych działań bojowych. Projekt zasilany jest obiecującym Unreal Engine 4 i skupia się na konfliktach ponadprzeciętnej (w ramach gatunku) skali, pozwalając nie tylko na prowadzenie potyczek 50 na 50 z wykorzystaniem różnorakiego oręża oraz zmechanizowanych pojazdów bojowych, ale również na rozmieszczanie pomocnych w walce struktur czy punktów zaopatrzenia.
Twórcy celują w uchwycenie głębi serii Arma i połączeniu jej z dynamiką Battlefielda, zapowiadając przy tym, że zabawa z ich najnowszym dziełem wymagać będzie nie tylko ponadprzeciętnej zręczności, ale przede wszystkim umiejętności taktycznego planowania oraz ścisłej kooperacji z członkami towarzyszącej nam załogi.
Oficjalna premiera Squad na platformie Steam będzie mieć miejsce 15 grudnia, a jej cenę skalkulowano na równowartość 40 euro. Jeśli jednak czujecie niepohamowaną potrzebę zakupienia gry przed wyznaczoną datą lądowania, to wiedzcie, że developerzy do końca miesiąca zbierają przedpremierowe zamówienia za pośrednictwem swojej strony internetowej. Zakup droższej z wersji pozwoli Wam uzyskać dostęp do limitowanej zawartości, w tym skórek na bronie oraz oficjalnego soundtracku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler