Wiedźmin 3: Dziki Gon - szczegóły na temat kolejnej łatki dla gry

Twórcy Wiedźmin 3: Dziki Gon bezustannie pracują nad kolejnymi aktualizacjami dla swojego tytułu. Do tej pory opublikowano już łącznie 4 łatki, a kolejna jest w drodze.

@ 02.06.2015, 12:48
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Wiedźmin 3: Dziki Gon - szczegóły na temat kolejnej łatki dla gry

Twórcy Wiedźmin 3: Dziki Gon bezustannie pracują nad kolejnymi aktualizacjami dla swojego tytułu. Do tej pory opublikowano już łącznie 4 łatki, a kolejna jest w drodze. Poznaliśmy nieco szczegółów na temat wprowadzanych przez nią zmian.

CD Projekt RED ujawniło nieco szczegółów na temat kolejnej aktualizacji dla gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Patch, którego daty premiery jeszcze nie znamy, skupi się głównie na poprawkach błędów oraz na optymalizacji działania gry. Do tej pory potwierdzono m.in. następujące zmiany:

● Geralt nie będzie już wchodził w interakcje ze świeczkami i innymi obiektami w pobliżu skrzyni;
● Gra będzie działać stabilniej i płynniej;
● Poprawiono płynność pracy kamery;
● Większe elementy interfejsu użytkownika na konsolach;
● Poprawki płynności działania scenek przerywnikowych;
● Gra nie będzie się crashować podczas wczytywania zapisów;
● Poprawiono błędy związane z zadaniami w grze, m.in. w zadaniu Po omacku.

Więcej nie podaję, bo niektóre notki zawierały spoilery, których chciałbym uniknąć. Wiadomo jeszcze, że patch doda kolejne zadanie poboczne, w Novigradzie.

Na koniec wspomnę jeszcze, że bezustannie pracujemy nad poradnikiem dla Wiedźmin 3: Dziki Gon. Dostępny jest on w ramach naszego działu Wiki.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   12:50, 02.06.2015
No i gitara. Ja miałbym kilka sugestii / zauważonych usterek. Wiemy jak to zgłaszać?
0 kudosUxon   @   15:18, 02.06.2015
Tempo naprawiania wszelkich baboli przez CD RED jest imponujące. Za jakiś czas wyjdzie świetnie wydana i najpewniej bezbłędna Edycja Rozszerzona. Do tego zawarte w niej DLC i całość wydana w piękny i ascetyczny sposób, jak poprzednio, bez nadmiernej pompy i na dłuższą metę nikomu niepotrzebnych gadżetów. Póki co jednak testy trwają i oby były jak najbardziej owocne.
0 kudosIgI123   @   15:25, 02.06.2015
W końcu, cholera, poprawią to z tymi świeczkami, bo już mnie krew zalewała.
0 kudosnovy13   @   17:58, 02.06.2015
A ja właśnie zaliczyłem pierwszą awarię typu zamknięcie się gry podczas rozmowy. Także czym dłużej się gra tym więcej baboli się ujawnia aczkolwiek niezbyt upierdliwe.
A porównałem grafikę ostatniej wersji GTA V i dla mnie bez porównania. Mimika twarzy w Wieśku jest o klasę lepsza niż w GTA a reszta też jest dla mnie ładniejsza w naszej grze.
0 kudosgacek79   @   21:57, 02.06.2015
Ja miałem kilka problemów/ bugów, które potrafiły roz...złościć ;) ale ogólnie gra wszystkie te mniejsze czy większe babolki rekompensuje. A mam tu na myśli min. "zbugowany kupiec" tj. Geralt w nieskończoność powtarza do niego "co tam masz" a on za cholere nie chce pokazać swojego asortymentu. Płotka, czasem w ogóle nie da jej się przywołać, lui się zawiesić, gdzieś wleźć i nie mogąc wyjść czeka ch... wie na co. Ale to jeszcze nic. Najbardziej irytujący problem miałem z Geraltem podczas ważnej walki kiedy nie mogłem w ogóle używać miecza, tego i tego. Tylko mogłem blokować ciosy i wspierać się znakami. Pewnie było tego więcej na początku przed patchowaniem ale tak pewnie mało ważne że zapomniałem. Co warto właśnie odnotowania gra jest w miarę na bieżąco łatana, twórcy śledzą co się dzieje na forach, tak więc jestem dobrej myśli i wiem, że za kilka miesięcy będziemy mieć produkt niemal idealny Uśmiech Czego sobie i twórcą życzę . Hail!
0 kudosJackieR3   @   08:23, 03.06.2015
Podobno są już dostępne kody do gry w tym ten najważniejszy czyli golusieńka Triss. Cmoka
Dodaj Odpowiedź