Bloodborne: Niesione przedmioty mają wpływ na regenerację kondycji
Bloodborne to jedna z najlepszych gier, wydanych do tej pory na PlayStation 4. Jeśli wciąż gracie, mamy nowe informacje, związane bezpośrednio z mechaniką rozgrywki; a przy okazji, pamiętajcie, że bezustannie pracujemy nad naszym mega poradnikiem Bloodborne, dostępnym w dziale wiki.
bigboy177 @ 16.04.2015, 12:45
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps4
Bloodborne to jedna z najlepszych gier, wydanych do tej pory na PlayStation 4. Jeśli wciąż gracie, mamy nowe informacje, związane bezpośrednio z mechaniką rozgrywki; a przy okazji, pamiętajcie, że bezustannie pracujemy nad naszym mega poradnikiem Bloodborne, dostępnym w dziale wiki.
Wracając do tematu, jeden z graczy, użytkownik Reddit o pseudonimie thatdudewithknees, zauważył, że regeneracja kondycji w Bloodborne zależna jest od tego, co konkretnie niesiemy w swoim inwentarzu. Wystarczy mieć dodatkowy zestaw broni, przygotowany do użycia, a nawet podręczną latarnię, rozświetlającą nieco drogę, aby kondycja regenerowała się dłużej.
Żeby nie było, że jesteśmy gołosłowni, dołączamy film, na którym ktoś zarejestrował regenerację kondycji w zależności od ekwipunku. Zwróćcie uwagę na to, że bez latarni kondycja wraca szybciej do normalnego stanu. Mam dziesiątki godzin w Bloodborne za sobą, a nie zwróciłem na to uwagi. Ciekawe czy ukrycie wpływu inwentarza na kondycję było zamierzeniem From Software, czy jakimś niedopatrzeniem. Wszak elementy wyposażenia nie mają zdefiniowanej wagi, jak to było np. w Dark Souls. Jak myślicie?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler