Rozdzielczość w Wiedźmin 3: Dziki Gon nie została jeszcze ustalona
W ostatnim czasie sporo piszemy na temat rozdzielczości, w jakiej działać będzie konsolowa wersja trzeciej części Wiedźmina.
bigboy177 @ 22.08.2014, 15:16
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps4, xbox one
W ostatnim czasie sporo piszemy na temat rozdzielczości, w jakiej działać będzie konsolowa wersja trzeciej części Wiedźmina. Raz słyszymy, że 1080p jest osiągalne, a następnie dowiadujemy się, że jednak nie. Jak będzie finalnie? Czy twórcy poradzą sobie z optymalizacją?
Jak się okazuje, rozdzielczość 1080p nie została jeszcze w pełni potwierdzona. Może się ona w dowolnym momencie zmienić, a deweloperzy starają się zoptymalizować swoją grę w taki sposób, aby działała jak najlepiej, niezależnie od platformy. Ewentualne wątpliwości wyjaśnia manager marketingu w CD Projekt RED, Tomasz Tinc.
"Pracujemy ciężko nad optymalizacją gry i nic nie zostało jeszcze ustalone. Nasza ekipa od silnika jest pełna optymizmu, że uda im się wyciągnąć jak najwięcej z każdej konsoli. Wiem, że chcielibyście konkretnych informacji co do rozdzielczości i liczby klatek, ale nie możemy ich podać przed zakończeniem procesu optymalizacji".
Nie jestem pewny, czy finalna rozdzielczość będzie aż tak ważna, jak np. grywalność, czy sama liczba detali. Miło byłoby gdyby deweloperom udało się opracować konwersję w taki sposób, aby różnica w szczegółach poszczególnych lokacji była jak najmniejsza. Wówczas o niższej rozdzielczości będzie można zapomnieć. Jeśli zmiany będą tak zauważalne, jak w przypadku Wiedźmin 2 na PC i Xboksa 360, to sporo graczy może poczuć zawód.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler