E3 '14: Nowa gra Criterion powstaje dzięki kamerkom GoPro

W miniony poniedziałek pisaliśmy o tym, że studio Criterion - twórcy serii Burnout - pracuje nad nową grą, także w klimatach samochodów.

@ 12.06.2014, 16:56
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

E3 '14: Nowa gra Criterion powstaje dzięki kamerkom GoPro

W miniony poniedziałek pisaliśmy o tym, że studio Criterion - twórcy serii Burnout - pracuje nad nową grą, także w klimatach samochodów. Teraz mamy nieco więcej szczegółów na temat ich nowego przedsięwzięcia, które zapowiada się bardzo intrygująco.

Deweloper ujawnił, że inspiracją dla nowego projektu są ludzie korzystający z kamerek GoPro. Zakładają je oni np. na kaski, a następnie robią niesamowite rzeczy. Criterion chce to odtworzyć w wirtualnym świecie. Dlatego możemy się spodziewać, że w ich kolejnej grze znajdziemy mnóstwo ekstremalnych dziedzin sportowych i nie zawsze będziemy siedzieć za kierownicą samochodu. Ekipa przygotowała bowiem nasze wirtualne ego w taki sposób, że możemy się także poruszać na piechotę.

"Te kamery stają się wszechobecne w prawdziwym świecie. Byłem w Szwajcarii w lutym i były tam dzieciaki, mające zaledwie 6 lat, [noszące je]" - powiedział generalny manager studia, Matt Webster, w rozmowie z VideoGamerem.

"Nastolatkom się to spodobało, a to definiuje sposób, w jakiś świat postrzega niektóre typy akcji, a właśnie to kochamy. Dlatego postanowiliśmy, że tak, to jest kierunek, w którym chcemy iść".

A jakie konkretnie akcje zainspirowały twórców? Webster wymienia m.in. "loty wingsuit, na spadochronie, samolotem, helikopterem, jazdę na ATV albo na motorze MX". Prócz tego, jak wspomniałem, będzie można biegać.

"Mamy po raz pierwszy w historii postać i będziemy mieć także fragmenty na piechotę. Znamy i kochamy interakcję pojazd-do-pojazdu; to nasz chleb powszedni, ludzie kochają tę ekscytację i akcję. Ale myślę, że interakcja pomiędzy pojazdem, a człowiekiem również jest ważna i ekscytująca".

Co z tego wyjdzie? Oby możliwie jak najciekawsza gra. Coś unikatowego, nowego i świeżego. Najwyższa pora żeby Electronic Arts przestało wreszcie klepać tylko rokroczne wydania serii Need for Speed. Czas aby zajęli się czymś innym.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   21:28, 12.06.2014
Szkoda nie wiem co tam kombinują ale na tych targach liczyłem mocno na powrót Burnouta