Porównanie Watch_Dogs na ultra oraz niskich detalach

Zastanawiacie się jak wygląda Watch_Dogs na najwyższych oraz najniższych ustawieniach detali? Jeśli tak, to ekipa Digital Storm przygotowała specjalne zestawienie, na którym możecie zobaczyć jak konkretnie różni się najnowszy projekt Ubisoftu w zależności od tego, jakim PC dysponujecie.

@ 26.05.2014, 09:31
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

Porównanie Watch_Dogs na ultra oraz niskich detalach

Zastanawiacie się jak wygląda Watch_Dogs na najwyższych oraz najniższych ustawieniach detali? Jeśli tak, to ekipa Digital Storm przygotowała specjalne zestawienie, na którym możecie zobaczyć jak konkretnie różni się najnowszy projekt Ubisoftu w zależności od tego, jakim PC dysponujecie.

Na filmie, który zamieszczamy poniżej, Digital Storm prezentuje Watch_Dogs na ustawieniach najniższych (low) oraz najwyższych (ultra). Do tych pierwszych wystarczy posiadać komputer spełniający minimalne wymagania, a do tych drugich zaś potrzebna jest już konkretniejsza maszyna. Czy inwestycja w podzespoły blaszaka się opłaca?

Na pierwszy rzut oka widać, że różnice są, ale nie powiedziałbym aby były one znaczące. Widać, że na ultra silnik graficzny generuje trochę lepsze tekstury, zdecydowanie bardziej szczegółowe cienie oraz oświetlenie. Różnica nie jest jednak jakaś kolosalna, a przynajmniej spodziewałem się, że łatwiej będzie dostrzec zmiany.

Premiera gry już jutro.


Sprawdź także:
Watch_Dogs

Watch_Dogs

Premiera: 27 maja 2014
PS4, PC, PS3, XBOX 360, WIIU, XBOX ONE

Watch_Dogs to gra akcji opowiadająca o zinformatyzowanym świecie, w którym jeden człowiek, może kontrolować wszystko z wykorzystaniem wyłącznie swojego telefonu. Projekt ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKrru   @   10:56, 26.05.2014
Na słabych komputerach gra będzie wyglądała dobrze. Czekam na porównanie z konsolami.
0 kudoszbychu5511   @   11:51, 26.05.2014
Wielkiej przepaści nie widać, między niskimi a maksymalnymi detalami.
0 kudosFox46   @   11:57, 26.05.2014
Rożnica miedzy LOW a Ultra to zaledwie 30%, czyli tyle co nic.
0 kudosKreTsky   @   13:20, 26.05.2014
Kompa upgrejdować dla takiej różnicy nie warto.
0 kudosFox46   @   14:01, 26.05.2014
Cytat: KreTsky
Kompa upgrejdować dla takiej różnicy nie warto.


100% racji zwłaszcza że to już nie są te czasy, kiedy to w Takim Bioshocku na LOW było widać mocne różnice między Ultra i to spore.
Już w takim Battlefieldzie 3 między Low a Medium nie ma praktycznie różnic. Dopiero na Medium a high już co nieco widać.

Watch Dogs NEXT-GENOWA Produkcja pełną gębą, jak ta gra dostawać bedzie 9/10 to zadam pytanie "Jakim prawem!!"
WD Next-Gen !!
0 kudosFestus_   @   11:49, 27.05.2014
Porównywanie R*, którzy sandboxy tworzą od lat,a Ubi, które prawdziwego sandboxa stworzyło po raz pierwszy... hehs.
Dodaj Odpowiedź