Gry z serii LEGO, w 2013 roku, sprzedały się w liczbie 1.6 miliona egzemplarzy w samej tylko Wielkiej Brytanii
Jeśli zastanawiacie się dlaczego Warner Bros regularnie wydaje konsole odsłony klockowych przygód, to nie trapcie więcej swej głowy, bo, jak się okazuje, kolejne części gier z serii LEGO sprzedają się bardzo dobrze.
bigboy177 @ 16.03.2014, 14:15
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360, psv, ds3, wiiu, ps4, xbox one
Jeśli zastanawiacie się dlaczego Warner Bros regularnie wydaje konsole odsłony klockowych przygód, to nie trapcie więcej swej głowy, bo, jak się okazuje, kolejne części gier z serii LEGO sprzedają się bardzo dobrze. W samym tylko 2013 roku do graczy trafiło ponad 1.6 miliona egzemplarzy tworów studia Traveller's Tales, i to tylko w Wielkiej Brytanii.
Powyższą liczbę zdradził, w rozmowie z MCV, niejaki Spencer Crossley, piastujący w growym oddziale Warner Bros stanowisko szefa marketingu i sprzedaży w Wielkiej Brytanii. W jego opinii, to dopiero początek. Ogromne zainteresowanie grami oznacza dla korporacji, że wciąż jest miejsce na poprawki i zamierza ona nadal poszerzać rynek odbiorów jednego ze swoich sztandarowych projektów.
"Od początku 2013 roku, WBIE sprzedało ponad 1.6 miliona egzemplarzy gier LEGO, a obecnie jest to druga największa marka w 2014 roku, patrząc na liczbę sprzedanych jednostek; mamy ich 420 200 sztuk. Kolejny mocny tydzień może sprawić, że wskoczymy na miejsce pierwsze".
Jeśli chodzi o rok 2014 to na pewno przysłużyła się tutaj premiera gry i filmu LEGO Przygoda. Bez nich Warner Bros raczej nie miałoby powodów do świętowania. Tytuł trafił do sklepów niedawno, a to oznacza, że przez pewien czas będzie schodził całkiem nieźle.
"Ciągle przyciągające ludzi gry LEGO, w połączeniu z takimi markami, jak Batman, DC, Marvel, Hobbit, Harry Potter i Władca Pierścieni, sprawiają, że odbiorów wciąż przybywa, niezależnie od wieku, płci oraz zainteresowań. Formuła kolorowych bohaterów i grafiki, humoru oraz możliwości dołączenia do rozgrywki w każdym momencie ciągle są usprawniane, a w rezultacie, mamy ludzi, którzy z uporem maniaków śledzą markę".
"Ciągle notujemy wysoką sprzedaż, a gry schodzą z półek przez długi czas. Gry LEGO nie są już tylko produkcjami dla dzieci, a my staramy się by były dostępne na wszystkich platformach, zarówno na fizycznych nośnikach, jak i cyfrowo".
Kolejny temat, jaki porusza Crossley dotyczy potencjalnego wzrostu marki. Mimo że mamy do czynienia z drugą największą na świecie marką zabawek i dziewiątą największą serią gier, nadal jest miejsce na poprawki.
"Na konsolach i urządzeniach mobilnych mamy LEGO The Hobbit, które trafi do sklepów w kwietniu i już wygląda fantastycznie. W 2013 roku nabraliśmy rozpędu jeśli chodzi o urządzenia iOS, wydając LEGO Legends of CHIMA: Speedorz, LEGO Batman 2: DC Super Heroes, LEGO Władca Pierścieni oraz LEGO Star Wars: The Complete Saga; więcej nadejdzie w tym roku. W ofercie cyfrowej ciągle pracujemy nad LEGO CHIMA Online. Mamy wiele ekscytujących projektów, jeśli chodzi o strategię LEGO i będziemy wprowadzać wiele innowacji, a także nowe marki w przyszłości".
Co o tym myślicie? Chcecie kolejne gry z serii LEGO? Czy może macie ich już dość? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler