Shadowrun: Dragonfall - dodatek do Shadowrun Returns ukaże się w styczniu 2014 roku

Studio Harebrained Schemes zapowiedziało duże rozszerzenie do gry Shadowrun Returns nazwane Shadowrun: Dragonfall.

@ 19.11.2013, 15:54
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc, mob, inne

Shadowrun: Dragonfall - dodatek do Shadowrun Returns ukaże się w styczniu 2014 roku

Studio Harebrained Schemes zapowiedziało duże rozszerzenie do gry Shadowrun Returns nazwane Shadowrun: Dragonfall. Tytuł zabierze nas do Berlina i udostępni zupełnie nową kampanię.

Twórcy zaoferują historię rozgrywająca się w 2054 roku. Gracz pokieruje losami najemników, którzy będą uczestniczyć w misji, w jakiś sposób powiązanej z pradawnym wydarzeniem Dragonfall. Pojawią się nowe postacie, przeciwnicy, bronie, możliwość zapisywania stanu gry w dowolnym momencie (także w przypadku Shadowrun Returns) i nie tylko. Dodatkowo za soundtrack odpowiada kompozytor oryginalnego Shadowruna z konsoli Sega Genesis - Sam Powell.

Dragonfall w pierwszej kolejności pojawi się na komputerach osobistych w styczniu 2014 roku. W późniejszym czasie ukaże się wersja przeznaczona dla urządzeń mobilnych, jednak w tym przypadku nie znamy nawet przybliżonej daty premiery. Cenę rozszerzenia ustalono na 14,99 dolarów, a do zabawy wymagana będzie oczywiście podstawowa wersja produkcji. Skusicie się?

Shadowrun: Dragonfall - dodatek do Shadowrun Returns ukaże się w styczniu 2014 roku

Sprawdź także:
Shadowrun Returns

Shadowrun Returns

Premiera: 25 lipca 2013
PC, MOB, PS4, PS5, XBOX ONE, XBOX X/S, SWITCH

Shadowrun Returns to jedno z większych "kickstarterowych" projektów reprezentujące gatunek taktycznych turowych RPG-ów. Za dzieło odpowiedzialne jest studio Harebrained S...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   16:34, 19.11.2013
Czyli nic innego jak takie samodzielne DLC. To tak jakby zastępca Fallouta.... wielu ludzi ją właśnie tak postrzega tyle że z innym klimatem.
0 kudosUxon   @   20:07, 19.11.2013
Cytat: Fox46
Czyli nic innego jak takie samodzielne DLC. To tak jakby zastępca Fallouta.... wielu ludzi ją właśnie tak postrzega tyle że z innym klimatem.

Nic dziwnego, że dużo ludzi tak kojarzy, mi też niejednokrotnie podczas grania przypominały się dwa pierwsze Fallouty. Głównie przez sposób rozgrywki i system walki, choć nie tylko. Tyle, że SR w porównaniu do wyżej wymienionych wypada strasznie ubogo. Fakt, to dobra gra i po ukończeniu byłem pozytywnie zaskoczony ale mimo wszystko to taki wykastrowany Fallout. Niemniej bawiłem się przednio i cieszę na myśl o dodatku. Jeśli otrzymamy świat bardziej otwarty, wyrazistych bohaterów, będzie można wejść z większą liczbą NPC w interakcję, zwiększona zostanie ilość zadań pobocznych i, co szczególnie ważne dostaniemy bardziej rozbudowane dialogi to może być z tego genialny staroszkolny erpeg z krwi i kości (nie jakiś tam Action/RPG). Fabuła pierwowzoru trzymała poziom, była wciągająca, klimacik i muzyka też dawały radę, liczę, że tutaj będą przynajmniej tej samej jakości. Założenia podstawki były ogólnie bardzo dobre, oby tylko niektóre elementy rozbudować (nie zmieniać) a będzie cacy bo potencjał jest spory i niewątpliwie to uniwersum ma jeszcze wiele do powiedzenia. Trzymam kciuki wierząc, że przesunięcie daty premiery wyjdzie tej produkcji i graczom na zdrowie.
0 kudosSZYMEZ   @   21:40, 19.11.2013
Dla mnie ta gra jest przeładowana tekstem. Mimo iż znam angielski dobrze, to męczyłem się strasznie i później już tylko "przeklikiwałem" odpowiedzi. Dodatku na pewno nie kupie.