Shadowrun: Dragonfall to rozbudowany dodatek do gry Shadowrun Returns z 2013 roku, wymagający do działania podstawowej wersji. Za produkcję odpowiadają autorzy oryginału - studio Harebrained Schemes.
Akcja rozgrywa się w Berlinie, w roku 2054. Świat zamieszkiwany jest przez przeróżne istoty - od elfów, przez wilkołaki, po trole. Gracz kieruje grupą najemników, tytułowych Shadowrunnerów, którzy za odpowiednią opłatą podejmują się najniebezpieczniejszych zadań. Tym razem trzeba będzie wykonać misję mającą wielki związek z zapomnianym pradawnym wydarzeniem Dragonfall. Gracz zmierzy z przeszłością bohaterów i wpłynie na dalsze losy miasta.
Mechanika rozgrywki opiera się na tych samych zasadach, co "podstawka". Twórcy zatroszczyli się jednak o nowe postacie, przeciwników, bronie i nie tylko. Dodatkowo ścieżkę dźwiękową stworzył Sam Powell - kompozytor soundtracku z gry Shadowrun, z konsoli Sega Genesis.
Oprócz tego wprowadzono możliwość zapisywania stanu gry w dowolnym momencie i ulepszono edytor przygód.
Kiedy Berlin, bo taki podtytuł miała nosić modyfikacja kampanii z oryginalnego Shadowrun Returns, znalazł pogłos wśród społeczności zgromadzonej wokół odnowionego kultu papierowego systemu RPG, studio...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler