Sunset Overdrive na Xbox One wykorzysta technologię chmury

Sunset Overdrive to nowa pozycja studia Insomniac Games, znanego z serii Resistance i Ratchet & Clank.

@ 03.07.2013, 17:41
Kamil "zvarownik" Zwijacz
xbox one

Sunset Overdrive na Xbox One wykorzysta technologię chmury

Sunset Overdrive to nowa pozycja studia Insomniac Games, znanego z serii Resistance i Ratchet & Clank. Twórcy w swojej grze wykorzystają technologię chmury Microsoftu, ale jednocześnie produkcja nie będzie wymagała do zabawy połączenia z Internetem.

Szef studia, Ted Price, podczas rozmowy z przedstawicielem Game Informera, stwierdził, że niektóre dane i współzależności wymagają ogromnej mocy obliczeniowej i dlatego chmura giganta z Redmond jest dla nich kusząca. Produkcja będzie dzięki temu stale uaktualniania o zawartość, którą "będą chcieli wszyscy gracze". Jednak wychodząc ludziom naprzeciw, postanowiono umożliwić zabawę w singlu bez połączenia z siecią, jednak w takim przypadku osoby te stracą wiele dobrego.

Przy okazji wspomniał, że technologia chmury jest jedną z tych rzeczy, które w przeciągu kilku najbliższych lat zmienią podejście deweloperów do gier. Stwierdził, że chmura już teraz ulepsza niektóre produkty i dobrze jest, że wkracza na poważnie także do świata gier. Czekamy zatem na efekty jej działania.


Więcej filmów z Sunset Overdrive

Sprawdź także:
Sunset Overdrive

Sunset Overdrive

Premiera: 28 października 2014
XBOX ONE, PC

Sunset Overdrive to produkcja łącząca w sobie elementy gry akcji, zręcznościówki oraz platformówki. Za jej wykonanie odpowiada studio Insomniac Games, znane do tej pory d...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKreTsky   @   18:39, 03.07.2013
Ta gra wyglada jak typowy multik i tam raczej bedzie cala zabawa, wiec kazdy kto sie na to skusi bedzie podlaczony do netu.
0 kudosremik1976   @   18:52, 03.07.2013
Ja tam olewam granie w chmurze. Próbuje się wprowadzić to od długiego już czasu i to się nie sprawdza, a oni wciąż idą w zaparte i próbują nam wmawiać, że to jest takie super i w ogóle. Tak samo mówią o trybach multiplayerów, które po góra dwóch trzech miesiącach świecą pustkami. Wszystko jest uber super, tylko nikt nie chce z tego korzystać, bo to wcale nie jest fajne, ani wygodne. Jak kiedyś to zagości na stałe, to przestaję grać.
0 kudosdenilson   @   21:26, 17.07.2013
Graniu w chmurze mówię zdecydowanie "Nie dziękuję". Kurka starzeje się bo rozmyślam o czasach kiedy gry były przednie, wydawane na CD/DVD i nie miała pierdyliarda zabezpieczeń.