Twórcy Dark Souls II wsłuchują się w opinie graczy
Wsparcie graczy jest czymś naturalnym, a raczej powinno być, ale nie wszystkie studia o tym pamiętają.
juve @ 21.06.2013, 13:40
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
Patryk "juve" Jankowski
pc, ps3, xbox 360
Wsparcie graczy jest czymś naturalnym, a raczej powinno być, ale nie wszystkie studia o tym pamiętają. Tacy giganci, jak Activision czy Capcom powinni brać przykład z tych mniejszych, równie produktywnych firm. Do nich z pewnością zalicza się From Software, które odpowiada za produkcję Dark Souls II. Właśnie w związku z tą grą Yui Tanimura rozmawiał z redakcją Destructoid, wypowiadając następujące słowa:
"Głosy naszych fanów są naprawdę silne, często słyszymy ich zdanie. Bierzemy je pod uwagę i odnosimy się do niego w trakcie produkcji. Staram się jednak wszystko zbalansować. Jestem pewny tego iż wiele opinii pochodzi od osób, które przy grze spędzają najwięcej czasu, ale nie są one ostatecznym wyznacznikiem naszych działań. Są przecież inni gracze, którzy nie są aż tak aktywni w dialogu z nami."
Wygląda na to, że jedna z najlepszych i najbardziej wymagających gier obecnej generacji tworzona jest w symbiozie z publiką. To bardzo dobry symptom i coś, z czego powinni skorzystać inni, zadzierający nosa, twórcy. Jak widać, gry nie są tylko produktem, a również przemyślaną sztuką, co tylko potwierdza Dark Souls II.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler