E3 '13: Bethesda na temat The Evil Within
Oczy całej branży gier wideo i elektronicznej rozrywki, są skierowane wprost na zachodnie wybrzeże Stanów Zjednoczonych.
juve @ 10.06.2013, 22:07
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
Patryk "juve" Jankowski
pc, ps3, xbox 360
Oczy całej branży gier wideo i elektronicznej rozrywki, są skierowane wprost na zachodnie wybrzeże Stanów Zjednoczonych. Na targach Electronic Entertainment Expo pojawiła się również Bethesda z ich mocarnym i tajemniczym projektem The Evil Within.
Wysłannik Bethesdy, w rozmowie z redakcją Game Trailers, wyjawił kilka ciekawych faktów na temat produkcji Tango Gameworks. Okazuje się, że Shinji Mikami pracuje w pocie czoła nad grą, która ma przywrócić wiarę w gatunek survival horror i przypomnieć graczom jego zasady. Rozgrywka w The Evil Within nie będzie należała do łatwych, śmiałkowie często będą ginąć na różne, brutalne, sposoby. Drugim i równie ważnym aspektem, produkcji mistrza Mikamiego ma być poczucie zaszczucia i bezradności, amunicji będzie niewiele, a sama broń palna ma być ostatecznością.
"Balans jest tutaj kluczowy. The Evil Within nie będzie grą dla każdego. Shinji Mikami chce abyś zawsze musiał balansować na krawędzi i ryzykował. W grze będzie bardzo mało amunicji, a sama broń palna nie pozwoli na przebijanie się przez lokacje niczym w grach akcji. Zaczynasz jako Sebastian, detektyw lokalnej policji, który trafił do pewnego ośrodka, bez jakiejkolwiek wiedzy o tym, co dzieje się wokół i dlaczego(. . .) Shinji chce aby ta gra była wyzwaniem i powrotem do korzeni gatunku, w The Evil Within umrzesz na bardzo wiele sposobów."
Zapowiada się wielki hit, jeżeli tylko wszystkie obietnice zostaną dotrzymane. Liczę na to, ponieważ mam ogromną słabość i szacunek do twórczości mistrza Mikamiego.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler