Wiedźmin 3: Dziki Gon wesprze PhysX oraz DirectX 11
Na jaw wychodzi coraz więcej informacji o nowym Wiedźminie! Niedawno było głośno o tym, iż Dziki Gon urwie z życia 50 godzin tylko na sam wątek fabularny, zaś później rzucono kilkoma, naprawdę fajnymi, screenami.
Materdea @ 03.03.2013, 10:21
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨💻
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
pc, ps4
Na jaw wychodzi coraz więcej informacji o nowym Wiedźminie! Niedawno było głośno o tym, iż Dziki Gon urwie z życia 50 godzin tylko na sam wątek fabularny, zaś później rzucono kilkoma, naprawdę fajnymi, screenami. Tym razem niemiecki serwis PCGamesHardwar ujawnił kilka nowinek na temat technikaliów graficznych (tutaj inna strona, anglojęzyczna).
Wygląda na to, że dzieło CD Projekt RED na obrazkach pokazało tylko cząstkę swojej prawdziwej mocy, bo jak możemy przeczytać, screenshoty pochodziły z edycji odpalonej na DirectX 9. To dobrze wróży warstwie graficznej.
Wracając do meritum: Wiedźmin 3: Dziki Gon to przede wszystkim dwa hasła - DirectX 11 oraz PhysX. Pierwsze cudo pozwoli na podziwianie takich efektów, jak globalne oświetlenie, zaawansowana teselacja, a także wygładzanie krawędzi MSAA. Zaś drugie to wszystko związane z fizyką obiektów (najlepszym przykładem chyba ciągle pozostaje Mafia II). To również system Apex, czyli realistycznie odwzorowanie zachowania ubrań.
Czuć next-gen pełną gębą, nie uważacie?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler