Mamy nowe informacje na temat Wiedźmina 3! Główny wątek zapewni ponad 50 godzin zabawy!
Po oficjalnej zapowiedzi i pigułce pierwszych, podstawowych informacji na temat rodzimej produkcji, przyszedł czas na przyswojenie sobie kolejnych wieści.
bat2008kam @ 28.02.2013, 15:46
Bartek "bat2008kam"
pc, ps4
Po oficjalnej zapowiedzi i pigułce pierwszych, podstawowych informacji na temat rodzimej produkcji, przyszedł czas na przyswojenie sobie kolejnych wieści. W najnowszych numerach dwóch niemieckich magazynów branżowych (PC Games i Gamestar) opublikowano rozległe teksty na temat Wiedźmina 3, w których zamieszczono wiele nieopublikowanych do tej pory faktów. Nie powinniście czuć się zawiedzeni – każdy z podpunktów jest godzien uwagi i z pewnością rozpęta niemałe dyskusje.
Oto czego udało nam się dowiedzieć tym razem:
- pojawią się trzy zakończenia - każdy epilog potrwa godzinę;
- będzie istniała możliwość importu zapisu z poprzedniej części, aczkolwiek nie będzie miało to zbyt dużego wpływu na kształt świata;
- konie będziemy zdobywali na dwa sposoby: albo kupując, albo oswajając dziko żyjące, za pomocą znaku Axii;
- pojawią się dzikie zwierzęta, na które będziemy mogli polować i pozyskiwać z nich skóry, mięso itp.;
- ukończenie wątku głównego zajmie nam 50 godzin, a przejście gry wraz ze wszystkimi misjami pobocznymi wyrwie nam z życiorysu drugie tyle;
- Geralt będzie mógł awansować na maksymalnie 60 poziom doświadczenia;
- wersje PC i konsolowe będą miały całkowicie inny interfejs;
- pojawi się system szybkiej podróży;
- ekrany ładowania ograniczono do minimum, od teraz wejściu do domostw lub lochów nie będzie towarzyszyło żadne dodatkowe doczytywanie danych;
- przemierzymy wiele lokacji, wśród których potwierdzonymi są pustkowia, miasto Novigrad oraz wyspy Skellige;
- wiele nowości czeka nas w systemie walki - przede wszystkim znikną QTE, a pojawi się coś na wzór VATS-a znanego z Fallouta, po poznaniu słabych punktów przeciwnika dostaniemy możliwość precyzyjnego uderzenia w nie przy pomocy spowolnionego upływu czasu, same walki będą równie efektowne i emocjonujące, co wcześniej, aczkolwiek tym razem położono większy nacisk na taktykę;
- powróci motyw konfliktu Scoia'tael i Zakonu Płonącej Róży;
- bohater będzie mógł skakać i wspinać się na przeszkody, także te bardzo wymagające;
- pojawią się dwie nowe minigry: rzucanie toporami oraz gra w karty;
- od teraz ludzie zaczną wzywać straż, gdy zauważą, że kradniesz ich majątek;
- pojawi się system ekonomii uzależniony od miejsca, w którym przebywamy, innymi słowy – w jednej z lokacji niektóre przedmioty warte są mniej, a w innej więcej;
- doświadczenie będziemy zdobywać wyłącznie za kończenie misji, zabijanie zwierząt i przeciwników nie dostarczy nam dodatkowych punktów, a jedynie pozwoli zarobić pieniądze.
Która z wymienionych powyżej cech przypadła Wam do gustu najbardziej? A może znaleźliście coś kontrowersyjnego? Dajcie znać w komentarzach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler