Mamy garść nowych informacji na temat Dark Souls II

Oficjalna zapowiedź kontynuacji prawdopodobnie najtrudniejszej gry obecnej generacji to jedna z największych pozytywnych niespodzianek ostatnich kilku miesięcy.

@ 04.02.2013, 10:54
Bartek "bat2008kam"
pc, ps3, xbox 360

Mamy garść nowych informacji na temat Dark Souls II

Oficjalna zapowiedź kontynuacji prawdopodobnie najtrudniejszej gry obecnej generacji to jedna z największych pozytywnych niespodzianek ostatnich kilku miesięcy. Pomimo faktu, że Dark Souls II jest ukończone dopiero w 25 procentach, na światło dzienne wypłynęło na tyle dużo ciekawych informacji, że potencjalna grupa odbiorców zwiększa się z dnia na dzień. Najświeższe wieści, opublikowane na łamach czasopisma Official Xbox Magazine, także nie rozczarowują, o czym przekonacie się poniżej.

Czego udało nam się dowiedzieć? Akcja gry rzuci nas w ten sam świat, który zwiedzaliśmy przy okazji pierwowzoru, ale tym razem przemierzymy jego inną, znacznie ciekawszą i bardziej urozmaiconą część. Eksplorowanie dużej zatoki położonej w okolicach oceanu ma być ponoć niezapomnianym doświadczeniem. Kolejna nowość to położenie znacznie większego nacisku na opowiadanie historii. Tym razem nie tylko dostaniemy wszystko na tacy, ale także będziemy mieli wpływ na kształtowanie fabuły poprzez podejmowane przez nas decyzje. Twórcy ujawnili, że od czasu do czasu dostaniemy możliwość wyboru, polegającą między innymi na podjęciu decyzji, co do losu napotykanych przez nas NPC-ów.

Mamy garść nowych informacji na temat Dark Souls II

Dark Souls II będzie co prawda diabelsko trudne, ale i gracze preferujący bezstresowe spędzanie wolnego czasu mogą liczyć na garść ułatwień. Pojawi się rozbudowany samouczek, szczegółowo objaśniający mechanikę rozgrywki oraz zasady rządzące nieprzyjaznym światem.

Sprawdź także:
Dark Souls II

Dark Souls II

Premiera: 25 kwietnia 2014
PC, PS3, XBOX 360

Dark Souls II to kontynuacja niezwykle ciepło przyjętej gry RPG, w której najważniejsze cechy to taktyczne podejście do pojedynków oraz wysoki poziom trudności. Za drugą ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoszbychu5511   @   11:09, 04.02.2013
Gra nie będzie pewnie aż tak ekstremalnie trudna , w poprzedniej części sterowanie mysz oraz klawiatura ale w DS było banalne , liczę i gorąco wyczekuję na ten produkt nie tylko ja jeden Uśmiech
0 kudosMicMus123456789   @   11:25, 04.02.2013
Decydować o losie napotkanych NPCtów nie możemy już w Dark Souls? Miło, że będzie samouczek, coś czuje że się przyda.
0 kudosFox46   @   11:28, 04.02.2013
Mam nadzieje że te ułatwienia nie odbiją się na tych Hardkorowych graczy , chyba że będzie można na samym początku wybrać co i jak chcemy grać.
0 kudosgregory16mix   @   11:37, 04.02.2013
Coś mam wrażenie, że będzie też trudność gry do wyboru. Dla większości samouczek nie wystarczy...
0 kudosdenilson   @   15:02, 04.02.2013
Cytat: gregory16mix
Coś mam wrażenie, że będzie też trudność gry do wyboru. Dla większości samouczek nie wystarczy...
Samouczek może być, wszak trzeba gracza zaznajomić ze sterowaniem. Co do poziomu trudności tutaj również mam największe obawy, ale fajny byłby wybór - trudny, nie do przejścia i czy jesteś masochistą?
0 kudosroxa175   @   18:05, 04.02.2013
Bardzo dobrze, że wprowadzą samouczek, bo nowym graczom się na pewno przyda, te ułatwienia również się przydadzą, ale chyba jednak nie będę chciała z nich korzystać, bo w końcu dużo trudnych gier nie ma, w których można się sprawdzić. Uśmiech
0 kudosdenilson   @   18:12, 04.02.2013
Cytat: roxa175
w których można się sprawdzić. Uśmiech
Wytrzymałość myszki, klawiatury i innych rzeczy w pokoju Dumny Brakuje takich gier gdzie leci soczysta wiązanka bluzg po 20 razie przechodzenia danego fragmentu gry.
0 kudosgregory16mix   @   02:06, 05.02.2013
Cytat: roxa175
bo w końcu dużo trudnych gier nie ma, w których można się sprawdzić. Uśmiech
Przejdź Wiedźmina na hardzie bez zgonu i Wiedźmina 2 na mrocznym Szczęśliwy
0 kudosdenilson   @   08:48, 05.02.2013
Greg to już jest poziom unhuman albo total hardcore co zrobili ludzie CDP RED.
0 kudosKreTsky   @   19:50, 05.02.2013
Wiedzmin 2 na mrocznym wcale nie byl jakis bardzo wymagajacy. A co do DS to wydaje mi, ze poziom trudnosci znacznie spadnie, ale mam nadzieje ze sie myle. Fajnie by bylo miec jakis wiekszy wplyw na wydarzenia, ciekawe jak to wyjdzie w koncowym produkcie.
Dodaj Odpowiedź