SimCity Social z 10 mln aktywnych graczy, Battlefield 3 Premium kupiło 1,3 mln osób, a Origin ma już 21 mln użytkowników
Electronic Arts pochwaliło się cyferkami na temat swoich gier i usług. Bez dwóch zdań, firma ma powody do zadowolenia, a i pewnie do kieszeni wpadło troszeczkę więcej dolarów, nieważne, idzie to tak.
zvarownik @ 01.08.2012, 08:37
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc, ps3, xbox 360
Electronic Arts pochwaliło się cyferkami na temat swoich gier i usług. Bez dwóch zdań, firma ma powody do zadowolenia, a i pewnie do kieszeni wpadło troszeczkę więcej dolarów, nieważne, idzie to tak.
SimCity Social, jak można się było spodziewać, okazało się ogromnym sukcesem. Obecnie w gierkę na Facebooku łupie ponad 10 milionów osób miesięcznie, a od premiery nie minął jeszcze pełny miesiąc. Nieźle!
Na Battlefield 3 Premium (usługa dająca dostęp do wszystkich obecnych i nadchodzących dodatków, plus jakieś tam bronie i inne gadżety) skusiło się już ponad 1,3 mln graczy. To dużo, bo w samym czerwcu zarobiono na tym 37 mln $.
W maju EA chwaliło się 11 mln użytkowników, a teraz ma ich już 21 mln. To się nazywa potężny wzrost!
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler