Nowe informacje o Bodycount!
Premiera nowego FPS’a od Codemasters tuż tuż, więc na wierzch wypływają nowe wiadomości. Tym razem programiści dali nam wstępne informacje na temat trybu dla jednego jak i dla wielu graczy, oraz opowiedzieli co nieco o technologii i głównych założeniach rozgrywki.
bat2008kam @ 28.07.2011, 12:04
Bartek "bat2008kam"
ps3, xbox 360
Premiera nowego FPS’a od Codemasters tuż tuż, więc na wierzch wypływają nowe wiadomości. Tym razem programiści dali nam wstępne informacje na temat trybu dla jednego jak i dla wielu graczy, oraz opowiedzieli co nieco o technologii i głównych założeniach rozgrywki. Nie ma co doszukiwać się tu jakiejś rewolucji lub chociaż ewolucji znanych trybów. Bodycount poszedł sprawdzoną ścieżką, co nie wyklucza, że jest ciekawym shooterem.
Przede wszystkim ujawniono, że wcielamy się w byłego żołnierza, który weźmie udział w zakrojonym na szeroką skalę konflikcie. Naszym zadaniem będzie ściganie i eliminacja organizacji terrorystycznej, zaś w tym celu przemierzymy wiele połaci terenu w kilku krajach – przede wszystkim na kontynencie afrykańskim i azjatyckim. W kampanii będą obecne specjalne liczniki, które na końcu każdej misji poinformują nas o naszych dokonaniach i osiągnięciach. Po przejściu gry będzie można wracać do dowolnych misji i poprawiać swoje wyniki. Twórcy sami zaznaczają, że kampania nie odegra w grze większej roli.
Multiplayer to standardowe tryby Deathmatch i Team Deathmatch dla maksymalnie 12 graczy. Pojawi się także możliwość bronienia punktu strategicznego i odpierania coraz liczniejszych fal wrogów, na podobieństwo chociażby trybu Zombie z Call of Duty. Bawić się w to mogą dwaj gracze za pośrednictwem co-opa. Niestety, split screen nie będzie w grze obecny.
Wypowiedziano się także o technologii. Gra będzie działać na znanym i trzymającym poziom silniku EGO Engine, co z jednej strony pozwoli wygenerować ładne otoczenie, z drugiej zaś da nam możliwość częściowej destrukcji otoczenia. Na obecnym etapie zniszczenia przypominają te z Bad Company – fizyka jest na wysokim poziomie, zaś najczęściej będziemy wykorzystywali możliwość przebijania się przez ściany by stworzyć sobie nową, alternatywną ścieżkę do celu.
Programiści ujawnili także, że SI nie odegra dużej roli. Będzie co prawda zaawansowane, ale na naszej drodze czeka głównie mięso armatnie, którego eksterminacja ma dać czystą satysfakcję. Oczywiście sytuacje, że przeciwnik zacina się na przeszkodzie, nie ucieka od granatu lub nie myśli na polu walki, nie będą obecne.
Twórcy nie omieszkali się również pochwalić szczegółowym odwzorowaniem broni. Każda z nich strzela inaczej i zadaje różne obrażenia. Dodano także, że istnieje możliwość postrzelenia lecącego granatu, co może wpłynąć na nową taktykę na polu walki.
Na koniec dodano, że Bodycount będzie identyczny na obu platformach. Dzięki temu unikniemy wojen między posiadaczami Xboxa 360, a PlayStation 3. Premiera gry planowana jest na końcówkę sierpnia, zaś w Polsce gra ukaże się na początku września.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler