Kampania reklamowa według Cenegi.
Jak wiadomo, dziś trzeba się nieźle nagimnastykować, aby do potencjalnego klienta dotrzeć. Branża rozrywkowa ma o tyle utrudnione zadanie, że w obecnej rzeczywistości jesteśmy wręcz bombardowani różnymi tworami popkultury, co czasem uniemożliwia przemówienie do ludzi ze swoją produkcją.
Tru @ 16.05.2010, 15:13
Mateusz "Tru" Prawda
pc
Jak wiadomo, dziś trzeba się nieźle nagimnastykować, aby do potencjalnego klienta dotrzeć. Branża rozrywkowa ma o tyle utrudnione zadanie, że w obecnej rzeczywistości jesteśmy wręcz bombardowani różnymi tworami popkultury, co czasem uniemożliwia przemówienie do ludzi ze swoją produkcją.
Oczywiście najprostszą metodą na ominięcie tego typu "barier" jest zaskoczenie swoją pomysłowością, lub... zaszokowanie. Niestety Cenega zdecydowała się na tę drugą metodę, co raczej nie przysporzy developerowi fanów. O ile wykorzystanie Facebooka, jako formy promocji tytułu Rig'n'Roll Tirowiec można zaliczyć wspomnianej firmie na plus, o tyle spece odpowiadający za jej treść powinni się raczej wstydzić.
Owszem, rozumiem, że uczynienie motywem przewodnim ciężarówek było raczej nieuniknione i w pełni zrozumiałe, ale nie mogę pojąć czemu miały posłużyć fotki rozbitych czy też, potocznie mówiąc, po prostu "skasowanych" pojazdów, okraszone niewyszukanymi podpisami typu:
Duży może więcej... na przykład wjechać do McD's...
Ani to śmieszne, ani z tytułem powiązane. Wcale nie uważam, że Cenega "przegięła" - nie, nic z tych rzeczy. Po prostu tego typu akcja bardziej przystoi w przypadku promowania kolejnego Carmageddona, a nie produkcji przeznaczonej dla osób w wieku 12+. Feralną stronę kampanii możecie przejrzeć tutaj.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler