Kampania reklamowa według Cenegi.

Jak wiadomo, dziś trzeba się nieźle nagimnastykować, aby do potencjalnego klienta dotrzeć. Branża rozrywkowa ma o tyle utrudnione zadanie, że w obecnej rzeczywistości jesteśmy wręcz bombardowani różnymi tworami popkultury, co czasem uniemożliwia przemówienie do ludzi ze swoją produkcją.

@ 16.05.2010, 15:13
Mateusz "Tru" Prawda
pc


Jak wiadomo, dziś trzeba się nieźle nagimnastykować, aby do potencjalnego klienta dotrzeć. Branża rozrywkowa ma o tyle utrudnione zadanie, że w obecnej rzeczywistości jesteśmy wręcz bombardowani różnymi tworami popkultury, co czasem uniemożliwia przemówienie do ludzi ze swoją produkcją.

Oczywiście najprostszą metodą na ominięcie tego typu "barier" jest zaskoczenie swoją pomysłowością, lub... zaszokowanie. Niestety Cenega zdecydowała się na tę drugą metodę, co raczej nie przysporzy developerowi fanów. O ile wykorzystanie Facebooka, jako formy promocji tytułu Rig'n'Roll Tirowiec można zaliczyć wspomnianej firmie na plus, o tyle spece odpowiadający za jej treść powinni się raczej wstydzić.

Kampania reklamowa według Cenegi.

Owszem, rozumiem, że uczynienie motywem przewodnim ciężarówek było raczej nieuniknione i w pełni zrozumiałe, ale nie mogę pojąć czemu miały posłużyć fotki rozbitych czy też, potocznie mówiąc, po prostu "skasowanych" pojazdów, okraszone niewyszukanymi podpisami typu:

Duży może więcej... na przykład wjechać do McD's...

Ani to śmieszne, ani z tytułem powiązane. Wcale nie uważam, że Cenega "przegięła" - nie, nic z tych rzeczy. Po prostu tego typu akcja bardziej przystoi w przypadku promowania kolejnego Carmageddona, a nie produkcji przeznaczonej dla osób w wieku 12+. Feralną stronę kampanii możecie przejrzeć tutaj.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   15:58, 16.05.2010
Faktycznie pomysł nie zbyt trafiony
0 kudosgregory16mix   @   16:20, 16.05.2010
Dali przysłowiowego ciała na maxa... Naprawdę kampania reklamowa zachęca do bezpiecznego i szybkiego KASOWANIA otoczeniaSzczęśliwy Jeśli młodzi gracze nauczą się robić takie rzeczy w grze, to za 10 lat będę bał się gdziekolwiek jeździć... Dumny Myślę, że developer powinien to jak najszybciej zmienić... Chyba, że głównym celem gry będzie kasowanie a nie przewóz towarów... No i ten facebook, którego już nie skomentuję...Szczęśliwy
0 kudosarturwwl   @   17:40, 16.05.2010
czasami pomysly ktore sa dziwne i trudne do zrozumienia wrecz slabe i beznadziejne zapadaja w pamiec z tego czy innego powodu,dzieki temu sprzedaja sie dobrze,reklama to ciezki i dziwny temat
0 kudosFox46   @   21:08, 16.05.2010
może w ten sposób myśleli że coś zdziałają SzczęśliwySzczęśliwy
0 kudosdavcio24   @   16:20, 17.05.2010
Reklama niby nie najlepsza, z drugiej jednak strony i tak znaleźli sie na miastogier.pl i być może także na innych tego tupy serwisach - czyli koniec końców będzie o nich głośno. A w reklamie przecież o to chodzi, nie? Gdyby wstawili kilka fotek normalnych ciężarówek to nikt by o nich nic nie napisał, a tak: mają rozgłos xD
0 kudososkarsom   @   16:37, 17.05.2010
Przypomniała mi się kampania reklamowa UBI z Filipin, czy Malezji ,już nie pamiętam dokładnie, gdzie ten facet z bronią wyskoczył na ulicę żeby promować SC:C i ludzie zaczęli panikować i wzywać policję bo miał broń!
Dodaj Odpowiedź