Autorzy Dante's Inferno nie boją się porównań do God of War.

O tym, że EA wie jak przeprowadzać udane i często kontrowersyjne kampanie marketingowe nowych produktów wiemy już od dawna.

@ 01.10.2009, 23:14
Mateusz "Tru" Prawda
ps3, psp, xbox 360

Autorzy Dante's Inferno nie boją się porównań do God of War.

O tym, że EA wie jak przeprowadzać udane i często kontrowersyjne kampanie marketingowe nowych produktów wiemy już od dawna. Dziś natomiast Elektronicy udowodnili, że potrafią też zręcznie odpowiedzieć na oskarżenia dotyczące podobieństwa ich najnowszego tytułu, Dante's Inferno do hitowego God of War. Ekipa odpowiedzialna za produkcję opartą na Boskiej Komedii nie dość, że od wszelkich porównań nie ucieka to na dodatek postanowiła uznać je za... komplement! Współodpowiedzialny za tworzenie produkcji Jonathan Knight stwierdził:

"Takie słowa nigdy nam nie zbrzydną, bowiem jest to dla nas po prostu największy komplement jakim możecie nas nagrodzić.

Mam nadzieję, iż te porównania biorą się stąd, że nasz system walki jest równie szybki, postać reaguje na nasze komendy sprawnie, akcja toczy się w błyskawicznym tempie, rozwijanie ruchów jest banalnie proste, gracz czuje się potężny, a przede wszystkim odczuwa frajdę."


Knight wspomniał też o świeżych pomysłach (ile razy już słyszeliśmy ten zwrot?) wprowadzonych na potrzeby Dante's Inferno takich jak system broni, czy też możliwości potępienia lub uwolnienia dusz.

Czy debiut nowej produkcji EA skończy się sukcesem czy też gigantyczną klapą dowiemy się już 9 lutego 2010 roku. Wtedy to bowiem produkcja pojawi się na półkach sklepowych w wersjach dla PlayStation 3, Xboxa 360 oraz PlayStation Portable.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPietek=)   @   18:32, 05.10.2009
Jeśli porównuję się jakąkolwiek grę do GoW to znaczy że będzie to dobra produkcja Uśmiech

Ale tak na marginesie to ludzie z EA zerżnęli całą mechanikę rozgrywki z Boga Wojny, ale mi to pasuję Puszcza oko