S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - zobacz porównanie obrazków z DX10.1 i DX11!
Do światowej premiery trzeciego S. T.
Ganymede @ 26.09.2009, 19:33
pc
Do światowej premiery trzeciego S.T.A.L.K.E.R.-a wciąż pozostaje trochę czasu. Przypomnijmy, że przed kilkoma dniami dowiedzieliśmy się, iż z obecności tytułu jeszcze w tym roku cieszyć będą się jedynie nasi sąsiedzi - Niemcy oraz Rosjanie. Reszta świata zaczeka na niego do początku 2010. Aby umilić naszym czytelnikom dłużące się z pewnością oczekiwanie, chcielibyśmy zaprezentować garść świeżych screenshotów, porównujących produkcję w poszczególnych ujęciach, kolejno z zastosowaniem bibliotek graficznych DirectX10.1 oraz 11. Dwa pierwsze z poniższych obrazków pokazują, w jaki sposób studio GSC wykorzystuje sprzętową tessalację, czyli technologię, która w najprostszych słowach umożliwia programistom wykonanie obiektów z większą dbałością o detale modeli. Następne screeny to już konfrontacja cieni, w jakiej mimo wszystko nieco lepiej pokazuje się DX11. Różnica wydaje się jednakże na tyle mała, że szeregowemu graczowi nie powinna rzucać się w oczy, podczas obcowania z programem. Oceńcie zresztą sami.
Jeżeli chcecie zobaczyć więcej, zapraszamy do naszej galerii specjalnej.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler