Hitman: Codename 47 (PC)

ObserwujMam (345)Gram (66)Ukończone (104)Kupię (4)

Poradnik do Hitman: Codename 47 (PC)


Hawk @ 20:08 23.10.2006
"Hawk"

Nasz wywiad przypuszcza, iż zleceniodawca twoich czterech ostatnich zleceń tak naprawdę może być jedną osobą. Można się domyślać, że jest to ktoś naprawdę ważny i silny. Na tyle silny, iż dyrekcja zgodziła się przyjąć jego kolejne zlecenie. Sprawa śmierdzi. Na dodatek zleceniodawca wymaga, aby do tego zadanie przydzielić… wyłącznie ciebie. Twoim zadaniem będzie eliminacja doktora Kovacs’a, który pracuje w swoim ośrodku w Rumunii.

Do misji nie możesz zabrać żadnej broni. Przyda się jednak kamizelka kuloodporna.

Zaczynasz na zewnątrz. Nie masz innego wyboru, jak wejście przez frontowe drzwi. Porozmawiaj z recepcjonistą, który poprosi cię, abyś szedł za nim.



Idź po schodach na górę. Pojawi się scenka, w której dowiesz się, że niejaki doktor Ort-Meyer wezwał właśnie oddziały antyterrorystyczne przeciwko tobie. Widocznie, była to planowana wizyta… Idź na drugie piętro. Zlokalizuj pokój opisany jako Office. Są takie dwa, stań przed drzwiami do tego mniejszego po lewej. Przejdź teraz i odwiedź kible po prawej stronie. Na ścianie w apteczce na lewo znajdziesz strzykawkę. Wróć do holu, gdzie znajdują się dwa gabinety i skieruj swoje kroki do większego. W środku znajduje się twój cel, z którym zamień kilka słów. Następnie zajdź go od tyłu i wbij igłę w kark oraz zabierz ubranko i klucz ze ściany naprzeciwko wejścia. Jednocześnie do szpitala wkroczą antyterroryści. Teraz masz możliwość eksploracji całego ośrodka w poszukiwaniu dóbr militarnych. Będą ci one cholernie potrzebne, tak więc szukaj i zabieraj co tylko możesz i co tylko się da. Fajne pukawki znajdują się na ostatniej kondygnacji w szafkach w opuszczonych pokojach. Ponadto rozmawiaj z pacjentami, którzy będą chcieli, abyś znalazł im ich cenne rzeczy. Misie, książki, kaczuszki… Wszystko to się przyda, a w zamian zostaniesz zaprowadzony do ukrytych zbrojowni. Pamiętaj, że anty-terroryści i strażnicy nie będą cię atakować, dopóki nie pokażesz im się z pukawką w ręką. Gdy będziesz gotów, udaj się do sali telewizyjnej na drugim piętrze – jest oznaczona na mapie – gdzie pogadaj z kolegą siedzącym na krześle. To ten sam człowiek, którego uwolniłeś w Hong-Kongu tak naprawdę.



Po rozmowie przejdź do mniejszego pomieszczenia z zakratowanymi drzwiami. W szafce leży antidotum, które podaj swojemu rozmówcy.

Idź teraz za nim, aż do windy, jednakże nie wchodź do niej. Poczekaj tylko aż kolega odjedzie i odsłoni się przejście do piwnic.






poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Hitman: Codename 47 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?