Hitman: Codename 47 (PC)

ObserwujMam (345)Gram (66)Ukończone (104)Kupię (4)

Poradnik do Hitman: Codename 47 (PC)


Hawk @ 20:08 23.10.2006
"Hawk"

Przyszedł czas na kolejne zlecenie. Twoim nowym celem będzie kolumbijski książę koki – Pablo Belisario Ochoa. Położenie jego fabryki nie jest znane, ale z pomocą tamtejszego plemienia będziesz mógł odkryć lokację. Aby jednak szczep był skłonny do pomocy – musisz zdobyć figurkę ich bożka. Według naszych informacji znajdowała się ona na jednym z samolotów, który rozbił się w dżungli, gdzie zostaniesz wysłany.

Tradycyjnie zabierz garotę i nóż. Przyda się także najmocniejszy pistolet, do jakiego będziesz miał dostęp. Opcjonalnie możesz skorzystać z kamizelki kuloodpornej, lornetki oraz kompasu.

Zaczynasz stosunkowo niedaleko miejsca katastrofy samolotu. Spójrz na mapę. Kieruj się w stronę zaznaczonego żółtymi paskami okręgu – tam właśnie znajduje się pożądana figurka. Jeśli dostatecznie szybko dotrzesz w tamto miejsce – będziesz mógł spokojnie zabrać przedmiot. Chodzi o to, abyś zjawił się tam przed żołnierzami (gdy zabezpieczą oni teren – pojawi się stosowny komunikat).



Figurka znajduje się tuż przy wejściu do wraku samolotu. Teraz twoim zadaniem będzie zanieść bożka do wioski. Najprościej dotrzeć do niej udając się ku brzegowi rzeki, a następnie kierując się tak, jak biegnie jej prąd. Gdy będziesz na miejscu, weź figurkę do ręki i poczekaj aż jeden z tubylców podbiegnie do ciebie.



Zlokalizuj teraz miejsce widoczne na screenie poniżej. Jeśli szedłeś wzdłuż rzeki, a następnie skąd szedł jeden z tamtejszych, to bez problemu spotkasz je po drodze.



Idź teraz widoczną dróżką, aż po lewej spotkasz budynek na podwyższeniu, gdzie plemię na kolanach oddaje cześć swemu wodzowi.



Podejdź do nich, a rozentuzjazmowany „tłum” ciepło cię przywita. Teraz pogadaj z wodzem. Ten także ucieszy się z twoich poczynań, ale żeby wskazać ci drogę do fabryki dragów – musisz jeszcze uwolnić jego brata, którego wojska Pabla zabrali. Spójrz na mapkę. W południowym biegu rzeki powinien pulsować teraz nowy punkt. Tam właśnie znajduje się zakładnik i tam też skieruj swoje kroki.



Na miejscu powinieneś ujrzeć widok jak po wyżej. Po twojej prawej stronie znajduje się wieża obserwacyjna. Udaj się po drabinie na górę. Zabij strażnika i ubierz jego mundur. Z pewnością rzuciła ci się w oczy snajperka, z której trzeba będzie zrobić pożytek. Podnieś ją i spójrz przez lunetę.



Trzech strażników obok zakładnika, jeden na wieży i kolejna trójka przed wejściem na most. Jak słusznie się domyślasz, będzie trzeba ich wyeliminować. Najpierw człowiek na strażnicy, następnie pierwsza i druga trójka. Zaniepokojeni strzałami strażnicy będą bacznie rozglądać się we wszystkie strony świata, ale marne są szanse, żeby cię zobaczyli. Możesz teraz zejść z wieżyczki (karabin snajperski sobie zostaw. Przyda się jeszcze) i wracaj spowrotem do wioski. Brat wodza poradzi sobie sam w drodze powrotnej. Gdy obok przywódcy będzie stało 3 ludzi – porozmawiaj z nim. Pochwali twój zacny czyn i wskaże drogę do kryjówki lorda koki.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Hitman: Codename 47 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?