Hitman: Codename 47 (PC)

ObserwujMam (345)Gram (66)Ukończone (104)Kupię (4)

Poradnik do Hitman: Codename 47 (PC)


Hawk @ 20:08 23.10.2006
"Hawk"

Znajdujesz się w sektorze portu, gdzie zakotwiczony jest statek Borysa. Musisz się śpieszyć, bowiem przygotowuje się on do opuszczenia Rotterdamu. Teren jest zamknięty, tak więc będziesz musiał być bardzo ostrożny. Agencja dostała informację o obecności bomby nuklearnej na pokładzie statku. Twoim zadaniem będzie nie tylko eliminacja Borysa, ale także rozbrojenie ładunku oraz „przeniesienie” okrętu na wody międzynarodowe.

Oprócz garoty i noża przyda się także karabin snajperski WA2000 oraz MP5 z tłumikiem. Jeżeli nie będziesz miał do dyspozycji pierwszej zabawki – walka będzie nieco bardziej uciążliwa.

Wejdź po drabince i skieruj się w stronę hangaru nieco po prawej. Na jego rogu stał będzie strażnik. Wykończ go, zabierz ubranie oraz broń, a ciało zaciągnij do miejsca startu. Spójrz teraz na mapę. Znajdujesz się w pobliżu dwóch hangarów. Obok drugiej pary po prawej zakotwiczony jest statek Pabla. Idź wzdłuż hangarów, ale zostaw na razie karabin snajperski. Aby wyjść z tego sektora, będziesz musiał przekroczyć bramę, która pilnowana jest przez dwóch strażników. Nie wpuszczą cię za Chiny Ludowe, tak więc pozostaje ich wyeliminować.



Stojąc przy bramie, odwróć się w stronę hangaru.



Z pewnością zauważysz snajpera na dachu oraz schodki na rogu budynku. Wróć po Waltera2000 i zapoluj na strażnika, który kursuje między ogrodzeniem po obu stronach. Jeżeli przyleci jeszcze jakiś jego kolega – tego też usuń z zabawy. Może jeszcze nie zauważyłeś, że między hangarami kręci się następny strażnik. Widok kumpla z karabinem z lunetą skwituje serią w brzuch, a więc postaraj się go niepostrzeżenie ominąć lub zlikwidować. Wyeliminuj pozostałych ludzi przy bramie, a także jak najszybciej każdego, kto się nawinie. Nie zapomnij o snajperze na dachu. Przebierz się w ciuchy wartownika przy bramie i ruszaj dalej w stronę statku, najlepiej wzdłuż torów.



Kolejna brama także jest pilnowana, ale nie trzeba będzie się przez nią przebijać. Odbij w lewo i idź wzdłuż ogrodzenia. Skręcisz w prawo i kawałeczek dalej dostrzeżesz otwarte wejście.



Przejdź przez nie i spoglądnij na mapę. Po prawej stronie ujrzysz ikonę symbolizującą zaopatrzenie dla ciebie. Będziesz musiał się tam przejść. Po drodze uważaj na psy, ale od czego jest solidne MP5? Posiłki znajdują się w ciężarówce. Zabierz, co chcesz – proponuję przede wszystkim WA2000, jeśli go porzuciłeś, oraz koniecznie bombę. Do kolejnego sektora są dwa wejścia, więc możesz sobie wybrać, z którego chcesz skorzystać. Tak, czy inaczej – poleje się krew.



Biegnij w pobliże hangarów nieco, obok których zakotwiczony jest statek. Obok tego po lewej stoi biała limuzyna i strażnik. Ten drugi powinien już gryźć beton – ukryj ciało za samochodem i – gdy nikt nie będzie patrzył – podłóż bombę.



Podejdź do kładki prowadzącej na statek i wybadaj samotnego kolesia w niebieskiej kurtce.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Hitman: Codename 47 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?