Hitman: Codename 47 (PC)

ObserwujMam (345)Gram (66)Ukończone (104)Kupię (4)

Poradnik do Hitman: Codename 47 (PC)


Hawk @ 20:08 23.10.2006
"Hawk"

Powrót do Europy. Thermal Bath Hotel w Budapeszcie to jeden z najbardziej luksusowych miejsc w Europie. Nic więc dziwnego, że głowy wielu państw często spędzają tu czas. Hotel jest aktualnie w stanie renowacji, w związku z tym zwiększono ilość ochroniarzy. Twoim zadaniem będzie wyeliminowanie Frantza Fuchsa – austriackiego terrorystę, który planuje wysadzić hotel w powietrze i aktualnie przesiaduje w Hotelu. Zamach zmieniłby całkowicie obraz świata, ale Agencja zleca ci to zadanie nie z powodu ważnych osobistości, których życie jest zagrożone, ale ze względu na fakt, iż po eliminacji tak znanego przestępcy – prestiż Firmy ogromnie wzrośnie. Ważne jest także, abyś zabrał bombę, co by przypadkiem nie zdarzył się nieprzyjemny wypadek.

Zabierz tylko garotę. Wykrywacze metali przy wejściu nie pozwolą ci wziąć nic innego.

Zaczynasz na ulicy. Wejdź do hotelu, podejdź do recepcjonisty i porozmawiaj z nim. Dzięki temu dowiesz się, że twój cel mieszka w pokoju numer 202. Idź po głównych schodach w prawo, a gdy przejdziesz przez bramkę, skręć w prawo, przejdź przez dwie pary drzwi i spoglądnij w lewo.



Wejścia do pokoju 202 pilnuje ochroniarz. Znajdź hotelowego boya. Każdy ma przy sobie klucz, który otwiera drzwi do wszystkich pokoi. Idź za jednym z nich, a kiedy wejdzie do pomieszczenia by je posprzątać – gwizdnij klucz z drzwi.



Wróć teraz pod pokój 202. Za pomocą master key’a możesz wejść do kwatery numer 201. Tam wyjdź na balkon i przeskocz z niego na balkon po lewej. Zrób to jednak zaraz po tym, jak siwy ochroniarz wróci do pokoju. Jeśli go nie będzie – poczekaj, aż zaczerpnie świeżego powietrza.



Wejdź do środka i uduś strażnika.



Zabierz ze stolika wszystkie przedmioty, a szczególnie pistolet i przebierz się w ciuchy bodyguarda. Wejdź teraz po cichu do łazienki i celnym strzałem poślij pana Fuchsa do Krainy Wiecznych Łowów. Wyrzuć broń. Otwórz drzwi do pokoju i na zewnętrznej klamce powieś znak, aby nie przeszkadzać. Zabierz walizkę, która stoi przy szafie i wróć do pokoju 201. Udaj się windą na trzecie piętro. Spójrz na mapę. Powinieneś zobaczyć czerwony kwadracik z iskrą. Podjedź w jego okolice. Łatwo odnajdziesz drzwi na dach.



Wyjdź na świeże powietrze.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Hitman: Codename 47 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?