Hitman: Codename 47 (PC)

ObserwujMam (345)Gram (66)Ukończone (104)Kupię (4)

Poradnik do Hitman: Codename 47 (PC)


Hawk @ 20:08 23.10.2006
"Hawk"

Poniższa solucja stanowi w miarę dokładny opis przejścia Hitman – Codename 47. Podczas rozgrywki preferowałem jak najcichszy i jak najszybszy sposób tak, aby wszystkie zlecenia wykonywać przy minimalnych potrąceniach z pensji (choć w jednym zadaniu puściły mi nerwy :)). Jestem świadom, iż niektóre fragmenty mogą być niedokładnie opisane, a więc jestem otwarty na wszelkie sugestie i uwagi. Mam nadzieję, że miło spędzisz czas i z powodzeniem przetrwasz w świecie płatnych morderców. Powodzenia.




Training



Wyjdź z celi. Po lewej obok drzwi znajduje się garnitur. Nałóż go i podążaj dalej. W kolejnym pomieszczeniu przekrocz murek, wejdź po drabinie i przeskocz na drugą stronę. Nie musisz nic robić, wystarczy, że będziesz trzymał klawisz „do przodu”. Zeskocz teraz niżej, wyjdź po drabinie i otwórz drzwi. Windą udaj się na trzeci poziom, gdzie przejdziesz szkolenie w posługiwaniu się bronią bezpośrednią. Zabierz garotę (lub nóż) ze stolika i wypróbuj zabawkę na manekinie. Gdy będziesz gotów – przejdź do następnej sali. Tutaj na skrzyniach leżą dwie Beretty oraz Desert Eagle. Jeśli chcesz poćwiczyć celność – zabierz pukawki i przejdź w lewo. Pamiętaj o możliwości strzelania z dwóch gnatów naraz. Aby tego dokonać – wyrzuć jeden pistolet i wyjmij drugi. Teraz mając go w dłoni, podnieś upuszczoną pukawkę. Możesz ten fragment ominąć i skręcić w prawo kontynuując samouczek. Następnym etapem jest sprawdzenie szybkostrzelności przy pomocy pistoletów maszynowych. Jak poprzednio – nie musisz tego wykonywać, ale jeśli bardzo chcesz – stawaj w miejscach oznaczonych literkami i jak najszybciej strzelaj do czerwonych tarcz. Niebieskie oznaczają cywili. Kolejną windą jedź tym razem na drugi poziom, gdzie będziesz miał okazję zaznajomić się z bronią długą – shotgun, AK 103 oraz karabin snajperski. Po skończeniu treningu udaj się do windy i wybierz poziom pierwszy. Czas na zabawę z żywym wrogiem. Stań pod ścianą naprzeciw wejścia do windy i poczekaj, aż strażnik będzie stał plecami do ciebie. Wtedy podejdź i wykończ go, choć użycie broni palnej nie powoduje żadnych konsekwencji. Otwórz drzwi i stań przed kratami. Zaczekaj, aż gość otworzy drzwi i będziesz mógł przejść. Ruszaj korytarzem dalej do następnych krat.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Hitman: Codename 47 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?