Dead Space 2 PC - komentarze



Offline
MicMus123456789 //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2011 ]0 kudos
Cytat: Dżoryl_66
I co trzeba było zrobić? Z tego co wiem to była zabawa z podnoszeniem i spowalnianiem przedmiotów.


Telepatią ściągało się magnezy które łapały obręcze taj kuli przy 3 trzeba było już używać spowolnienia czasu bo kula coraz szybciej wirowała. Jak już wszystkie magnezy były na miejscu kula wybuchała grawitacja znikała i wylatywało się na inny poziom Uśmiech

Offline
MicMus123456789 //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2011 ]0 kudos
Cytat: czarnyf44
no racja kto to sobie myśli że normal da full rozrywki


Zauważ że wyższy poziom trudność jest wybierany tylko wtedy gdy chcemy zdobyć osiągnięcie lub z rozgrywki zrobić swego rodzaju wyzwanie. A poziom Normalny jest po to aby przejść grę bez zbędnego stresu, po za tym to opcjonalny poziom trudność.

Offline
seshs //grupa Wojownicy RPG » [ Postowy Huragan (exp. 2738 / 3200) lvl 10 ]0 kudos
Cytat: MicMus123456789
Cytat: czarnyf44
no racja kto to sobie myśli że normal da full rozrywki


Zauważ że wyższy poziom trudność jest wybierany tylko wtedy gdy chcemy zdobyć osiągnięcie lub z rozgrywki zrobić swego rodzaju wyzwanie. A poziom Normalny jest po to aby przejść grę bez zbędnego stresu, po za tym to opcjonalny poziom trudność.


Ale czy nie warto przejść gry wyciągając z niej maksimum? Przechodzenie z etapu do etapu bez konkretnej przeszkody np. mojej osobie nie daje zbytnio satysfakcji, jak jest zbyt łatwo to jest zbyt nudno, czasem dobrze jest dostać po dupie Diabelski pomysł
Z drugiej strony gry mające np. 3 poziomy trudności wcale nie są takie trudne na najwyższym poziomie, czasem jak się w nie grało to strach pomyśleć jak łatwo musiałoby być na normalu Konsternacja Około 6 poziomów trudności to już stanowi pewnego rodzaju wyzwanie(granie na najwyższym) i to jest w tych grach najlepsze Uśmiech jak się bawić to hardcorowo Święty

Liczba czytelników: 475839, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53855 wątków oraz napisali 676095 postów.