Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu

Mafia: Definitive Edition (PC)

ObserwujMam (15)Gram (2)Ukończone (9)Kupię (1)

Policja w Mafia: Definitive Edition może być mniej agresywna - komentarze



Offline
TheCerbis //grupa Legendary Moon Grove » [ Obywatel 2016 ]0 kudos
Cytat: Wiadomość
Jednym z najbardziej irytujących elementów oryginału sprzed lat była nadgorliwa policja.
Była właśnie świetna. Mandat za przekroczenie prędkości, przejechanie na czerwonym świetle, stłuczkę czy bójkę, areszt za większe przewinienia, a użycie broni palnej dopiero przy strzelaniu czy innych rozbojach. Nadawało to realizmu. W GTA już uderzenie auta policyjnego sprawia, że jesteśmy traktowani jak seryjny morderca.

Jednakże, cieszy mnie to, że tę kwestę Hangar 13 pozostawi nam do wyboru i nie wykastrował odświeżonego oryginału z jego najciekawszych rozwiązań. Ja na pewno będę grał tak, by gameplay w remake'u był maksymalnie zgodny z dawnym klimatem The City of Lost Heaven. Uśmiech

BTW, chyba lepiej już dawać ten nowszy trailer do newsów, zamiast starego teasera: https://youtu.be/2H-ooDBx8FM

Offline
dabi132 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Lord Sith (exp. 13423 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Właśnie tym Mafia różniła się od takiego Grand Theft Auto. Tutaj wystarczyło, że policjant idący chodnikiem zauważył, że przejechaliśmy na czerwonym świetle przez skrzyżowanie czy uderzyliśmy w inne auto i już mieliśmy policję na karku. To dodawało realizmu grze i sprawiało, że rozgrywka była bardziej immersyjna. Mafia II już poszła na łatwiznę w tej mechanice.

Offline
sebogothic //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2056 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
I dobrze, "jedynka" jest dzisiaj dla mnie niegrywalna. Kilka lat temu próbowałem powrócić i gameplay daje raka. Zwłaszcza walka na pięści czy bejsbolami i innymi takimi. Co do policji to wystarczyło, że w trakcie pościgu ktoś wjechał ci w tył, przekraczałeś prędkość i oprócz ścigających zbirów, ścigała cię także policja.

Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8909 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Policja była nadgorliwa, ale przychylam się do tezy, że to akurat działało na korzyść realizmu i immersji, choć miło, że będzie go można regulować choćby po to, żeby się dobrze pobawić mocniejszymi autami. Bardziej mnie jednak interesuje uwspółcześnienie modelu strzelania i walki, bo to było najgorszym elementem oryginału, straszne drewno, przez które grało mi się bardzo ciężko.

Liczba czytelników: 475817, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53795 wątków oraz napisali 675855 postów.