Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Red Dead Redemption 2 - statystyki postaci i szybkość upływu dnia na PC zależne od ilości fps? - komentarze

Offline
shuwar //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2014 i 2018 ]0 kudos
Ale jaja... czyli zamiast użyć zwykłego czasomierza do odliczania upływu czasu zastosowali licznik, którego inkrementacja wyzwalana jest kolejną wygenerowaną klatką Uśmiech

W sumie jest to ciekawe z technicznego punku widzenia, dlaczego przyjęli takie założenie. Nie przypuszczam, że to z powodu pomyłki, czy niedbałości, musiało to mieć jakieś głębsze uzasadnienie.

Czyli dobrze, że nadal czekam na moje RDR, czym więcej patchy, tym lepiej.



Offline
Guilder //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2597 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
Problem podobnej natury był w pierwszym Hitmanie. Szybkość całej gry była zależna od ilości wyświetlanych klatek na sekundę, przez co gracze chcący powrócić do tej produkcji kilka lat później mieli spory problem, bo gra była absurdalnie szybka, Hitman pokonywał całą przecznicę w sekundę. Dopiero odpalenie konsoli i ustawienie szybkości na 0,1 czy 0,05 załatwiało sprawę.

Takie rozwiązania mają sens w przypadku konsol, gdzie każdy ma ten sam sprzęt. Przy konwersji gry na PC takich rzeczy trzeba unikać jak ognia. Myślę, że w tym przypadku zwyczajnie to przeoczyli a nie liczyli na to, że będzie to działało.

Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8909 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Takie hece to u Bethesdy - przecież zbliżony problem trapił Fallouta 76, no ale bez przesady - Rockstar to nie tamte techniczne beztalencia, a GTA V było portem znakomitym. RDR2 na PC nie jest może powtórką z GTA IV, ale na pewno notowania R* u graczy komputerowych trochę spadły i skończyły się komentarze typu "Konsolowcom dziękujemy za betatesty". Puszcza oko

Liczba czytelników: 475816, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53789 wątków oraz napisali 675852 postów.