Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Wiedźmin 3: Dziki Gon - twórcy udostępnili narzędzia do modyfikowania gry - komentarze



Offline
MarcoTheArchangel //grupa Mieszczanie » [ Obywatel (exp. 115 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Cytat: TheCerbis
Bo z Wiedźmina zrobi się powoli popularny towar exportowy. Poza tym to historia i gra w singlu jest tu najważniejsza.

Ale to nic złego, że robimy z tego towar eksportowy - tak działa wolny rynek. Tym lepiej, że nie brak na świecie ludzi, którzy w takie produkty jak Wiedźmin inwestują czas i pieniądze, a teraz także pracę, wszak robienie długich, rozbudowanych modów to nic banalnego. Nawet, jeśli modowanie jest tak przystępne, jak w dajmy na to pierwszym Neverwinter.
Lepiej jeśli wiele można, a z tego wiele nic nie trzeba - hipotetyczne mody przerabiające Skellige na jakieś Ponyville nie muszą Ci się podobać i nie musisz w nie grać(bo i ja na przykład skwitowałbym takiego moda uśmiechem politowania, ale jakie mam prawo, by zakazywać komuś gry w coś takiego?), ale czemu ograniczać potencjalnym moderom swobodę? To już o twórcach moda różnie świadczy, jak popełnią absurdalny czy wyjątkowo nieklimatyczny badziew plwający na oryginalną grę, ale nie o samej grze.

Liczba czytelników: 475851, z czego dziś dołączyło: 4.
Czytelnicy założyli 53879 wątków oraz napisali 676169 postów.