Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Wiedźmin 3 i Destiny skorzystają z technologii Umbra 3, oba tytuły trafią na Xbox One - komentarze



Offline
denilson //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 18292 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
Tak może ładnie pięknie będzie to wyglądać na nextgenowych konsolach, tylko jak to będzie się przedkładać na wymagania sprzętowe w kontekście PC. Na pewno użycie dwóch silników sprawi, że maszyna będzie musiała być w jakimś stopniu wydajniejsza niż w przypadku jednego silnika.

Offline
gregory16mix //grupa Akademia Morderców » [ Obywatel 2012 ]0 kudos
W sumie nie spotkałem się wcześniej z technologią i nie słyszałem opinii, więc po tym co zobaczę w Wiedźminie 3 będę mógł cokolwiek oceniać. Tak się zastanawiam, czy podpisanie umowy z M$ ma jakiekolwiek znaczenie. Myślałem, że producent gry będzie z narzędzia korzystał.

Offline
Verdungo //grupa Growi Bohaterowie » [ Batman (exp. 1010 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
Cytat: denilson
Tak może ładnie pięknie będzie to wyglądać na nextgenowych konsolach, tylko jak to będzie się przedkładać na wymagania sprzętowe w kontekście PC. Na pewno użycie dwóch silników sprawi, że maszyna będzie musiała być w jakimś stopniu wydajniejsza niż w przypadku jednego silnika.

Właściwie to niekoniecznie, implementowanie dodatkowych narzędzi, shaderów czy silników do jednego to normalny zabieg.
A co do samego Umbra 3, to Id Software już dawno, dawno temu korzystało z podobnej metody renderowania obiektów dla zwiększenia wydajności Uśmiech W tym wypadku zapewne jest to udoskonalona wersja i silnik nastawiony na outsource'ing.

Liczba czytelników: 475834, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53839 wątków oraz napisali 676011 postów.