Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Thief 4: mamy dużo nowych, konkretnych informacji! - komentarze



Offline
Heji //grupa Mieszczanie » [ Chłop (exp. 20 / 20) lvl 2 ]0 kudos
Sadzio nie ma raczej co do tego jeszcze konkretnych informacji. Pierwsze Thiefy miały tylko widok pierwszoosobowy, dopiero 3 część (Deadly Shadows) wprowadziła widok trzecioosobowy, który i tak był mimo wszystko troszkę niedopracowany, ale przynajmniej można w DSie było wybrać czy chce się grać z widokiem FPP czy TPP. Możliwe, że tu będzie podobnie. Wgl. tak czytam te info i niepokoi mnie jedna rzecz, czyli ograniczenie magii. Mam nadzieję, że nie spaczą tym uniwersum Thiefa, bo jest ono naprawdę zróżnicowane. No, ale dobrze słyszeć, że będzie ona obecna tak czy siak. Jak będzie tyle elementów magicznych co w DSie albo tylko minimalnie mniej, no to raczej będę zadowolony.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Cytat: Sadzio
Widok w tej grze jest z perspektywy pierwszej czy trzeciej osoby? Bo na obu screenach jest różnie...


I tak i tak, już w trzecim Thiefie było takie rozwiązanie widok FPP albo TPP do wyboru. Co nie zmienia faktu że będzie to widok z oczu bohatera a podczas np: wchodzenia po drabinie przemieni się na widok TPP jak w Deus Exie: HR

Offline
Heji //grupa Mieszczanie » [ Chłop (exp. 20 / 20) lvl 2 ]0 kudos
Cytat: Fox46
Cytat: Sadzio
Widok w tej grze jest z perspektywy pierwszej czy trzeciej osoby? Bo na obu screenach jest różnie...


I tak i tak, już w trzecim Thiefie było takie rozwiązanie widok FPP albo TPP do wyboru. Co nie zmienia faktu że będzie to widok z oczu bohatera a podczas np: wchodzenia po drabinie przemieni się na widok TPP jak w Deus Exie: HR


Jest tak jak mówisz, muszę sprostować że nie ma jeszcze co do tego konkretnego info - wtedy jeszcze nie przebrnąłem przez nowe "przecieki", że w grze jest normalnie widok FPP, który będzie się przełączał prawdopodobnie na widok TPP, tak jak właśnie mówisz. Sorki za wprowadzanie w błąd.

Zarzucam nowym bardziej szczegółowym info propo atakowania słabych punktów przeciwników. Twórcy zapowiedzieli "walkę" w zwarciu, która będzie traktowana jako awaryjne wyjście z sytuacji, gdzie zwaliliśmy sprawę skradając się i zauważył nas np. 1 czy zauważyło nas 2 lub 3 strażników max i mają oni zamiar wezwać innych strażników - z tego co wyczytałem to chyba w walce 1 na 1 z jednym przeciwnikiem jesteśmy w stanie podjąć tą "walkę" w zwarciu, a dwóch innych strażników np. przygnieść spadającym żyrandolem czy statuetką strzelając w nią z łuku - to chyba wyklucza wskoczenie w całą grupę przeciwników. "Walka" ta polegać będzie bardziej na kupowaniu sobie czasu, aby bezpiecznie ukryć się w cieniu i zmienić pozycję lub uciec - nie będziemy nikogo zabijać, no chyba że przygniatanie żyrandolem/statuetką zabije strażników... Sama "walka" w zwarciu nie. "Walka" ta jest inspirowana obydwoma częściami filmu Sherlock Holmes, które wyreżyserował Guy Ritchie. Mowa tu o obezwładnianiu przeciwników przez Sherlocka w tych filmach, typu kopnięcie w rzepkę i uderzenie w krtań i potem szybkie przemieszczenie się zanim delikwent się ogarnie - wszystko to będzie działo się w zwolnieniu podobnie jak w filmach, z których czerpano inspirację. Tryb Focus w tej "walce" posłuży nam do wybrania miejsc, w które można uderzyć żeby spowolnić przeciwnika. Twórcy jednocześnie zapewniają, że zostanie zachowany balans i nie będzie można czyścić w ten sposób pokoju za pokojem, ba nawet całego jednego pokoju! Podkreślając przy tym, że gra skupia się głównie na skradaniu i wymijaniu przeciwników, a to wykorzystamy naprawdę w sytuacjach awaryjnych (gdzie np. zabraknie nam butelek z olejem czy bomb, które oślepiają przeciwników - przynajmniej tak mi się wydaje, to by było najbardziej logiczne wyjaśnienie). A i to ma być naprawdę opcjonalne, twórcy sami powiedzieli, że można sobie wczytać normalnie zapis i skradać się znowu na nowo i czekać aż strażnicy sobie pójdą, a można być po prostu mniej cierpliwym i wykorzystać coś takiego opisane wyżej po czym się ulotnić i dalej skradać w cieniu. Tyle wyczytałem z przecieków : ).

Mam naprawdę nadzieję, że aż tak Bourne'owsko wręcz nie będzie... Zobaczymy, co z tego wyjdzie - trzymam kciuki, że będzie to fajnie zrealizowane i bez przesadyzmu. W poprzednim temacie ze screenami już się na ten temat wypowiedziałem, że Garrett to nie Sam Fisher Uśmiech . Wydaje się, że taka główna formuła Thiefowska zostaje nie naruszona.

Do tego Garrett znów będzie ratował świat lub własną skórę, w każdym razie coś ma się wydarzyć. Czyżby kolejna Era Ciemności lub coś takiego? Co o tym sądzicie? Ja nie miałbym nic przeciwko takiemu zabiegowi, tylko musi on raczej być albo inaczej trzeba czuć, że nie jest to wymuszone, nie chce czuć że gram w odgrzewanego kotleta, który już dawno mi się przejadł...

Liczba czytelników: 475817, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53795 wątków oraz napisali 675856 postów.