Cytat: Fox46 Cytat: Sadzio
Widok w tej grze jest z perspektywy pierwszej czy trzeciej osoby? Bo na obu screenach jest różnie...
I tak i tak, już w trzecim Thiefie było takie rozwiązanie widok FPP albo TPP do wyboru. Co nie zmienia faktu że będzie to widok z oczu bohatera a podczas np: wchodzenia po drabinie przemieni się na widok TPP jak w Deus Exie: HR
Jest tak jak mówisz, muszę sprostować że nie ma jeszcze co do tego konkretnego info - wtedy jeszcze nie przebrnąłem przez nowe "przecieki", że w grze jest normalnie widok FPP, który będzie się przełączał prawdopodobnie na widok TPP, tak jak właśnie mówisz. Sorki za wprowadzanie w błąd.
Zarzucam nowym bardziej szczegółowym info propo atakowania słabych punktów przeciwników. Twórcy zapowiedzieli "walkę" w zwarciu, która będzie traktowana jako awaryjne wyjście z sytuacji, gdzie zwaliliśmy sprawę skradając się i zauważył nas np. 1 czy zauważyło nas 2 lub 3 strażników max i mają oni zamiar wezwać innych strażników - z tego co wyczytałem to chyba w walce 1 na 1 z jednym przeciwnikiem jesteśmy w stanie podjąć tą "walkę" w zwarciu, a dwóch innych strażników np. przygnieść spadającym żyrandolem czy statuetką strzelając w nią z łuku - to chyba wyklucza wskoczenie w całą grupę przeciwników. "Walka" ta polegać będzie bardziej na kupowaniu sobie czasu, aby bezpiecznie ukryć się w cieniu i zmienić pozycję lub uciec - nie będziemy nikogo zabijać, no chyba że przygniatanie żyrandolem/statuetką zabije strażników... Sama "walka" w zwarciu nie. "Walka" ta jest inspirowana obydwoma częściami filmu Sherlock Holmes, które wyreżyserował Guy Ritchie. Mowa tu o obezwładnianiu przeciwników przez Sherlocka w tych filmach, typu kopnięcie w rzepkę i uderzenie w krtań i potem szybkie przemieszczenie się zanim delikwent się ogarnie - wszystko to będzie działo się w zwolnieniu podobnie jak w filmach, z których czerpano inspirację. Tryb Focus w tej "walce" posłuży nam do wybrania miejsc, w które można uderzyć żeby spowolnić przeciwnika. Twórcy jednocześnie zapewniają, że zostanie zachowany balans i nie będzie można czyścić w ten sposób pokoju za pokojem, ba nawet całego jednego pokoju! Podkreślając przy tym, że gra skupia się głównie na skradaniu i wymijaniu przeciwników, a to wykorzystamy naprawdę w sytuacjach awaryjnych (gdzie np. zabraknie nam butelek z olejem czy bomb, które oślepiają przeciwników - przynajmniej tak mi się wydaje, to by było najbardziej logiczne wyjaśnienie). A i to ma być naprawdę opcjonalne, twórcy sami powiedzieli, że można sobie wczytać normalnie zapis i skradać się znowu na nowo i czekać aż strażnicy sobie pójdą, a można być po prostu mniej cierpliwym i wykorzystać coś takiego opisane wyżej po czym się ulotnić i dalej skradać w cieniu. Tyle wyczytałem z przecieków : ).
Mam naprawdę nadzieję, że aż tak Bourne'owsko wręcz nie będzie... Zobaczymy, co z tego wyjdzie - trzymam kciuki, że będzie to fajnie zrealizowane i bez przesadyzmu. W poprzednim temacie ze screenami już się na ten temat wypowiedziałem, że Garrett to nie Sam Fisher
. Wydaje się, że taka główna formuła Thiefowska zostaje nie naruszona.
Do tego Garrett znów będzie ratował świat lub własną skórę, w każdym razie coś ma się wydarzyć. Czyżby kolejna Era Ciemności lub coś takiego? Co o tym sądzicie? Ja nie miałbym nic przeciwko takiemu zabiegowi, tylko musi on raczej być albo inaczej trzeba czuć, że nie jest to wymuszone, nie chce czuć że gram w odgrzewanego kotleta, który już dawno mi się przejadł...