Gray Matter (PC)

ObserwujMam (24)Gram (11)Ukończone (25)Kupię (7)

Poradnik do Gray Matter (PC)


Toddziak @ 23:09 06.01.2011
Alicja "Toddziak" Wojciechowska

Tym razem sterujemy Davidem. Wchodzimy do garderoby Davida i przyglądamy się pokrowcowi na suknię. Klikamy na nim drugi raz. Wychodzimy z pokoju i idziemy do kuchni. Po rozmowie wychodzimy i idziemy do prywatnego laboratorium. Patrzymy na maszynę „z literkami” – napis jest dłuższy. Klikamy na niego. Oglądamy białą tablicę. Otwieramy mapę i przenosimy się do domu doktora Ramusskina.

Dom doktora Ramusskina

Oglądamy scenkę. Wracamy do Dread Hill

Dread Hill

Idziemy do kuchni. Klikamy na gosposię i rozmawiamy z nią. Pojawia się nowa lokacja – Park Timmonsa. Przenosimy się tam.

Park Timmonsa

Wchodzimy do środka przez bramę. Klikamy na drzewie po prawej stronie mostku. Klikamy na wydrapane serce. Idziemy w lewo do fontanny. Idziemy w lewo do brukowanej alejki. Idziemy w lewo do ogrodu z gardeniami. Klikamy na rosnące gardenie. Klikamy drugi raz i próbujemy zabrać kwiatek. Ogrodnik jednak na to nie pozwala. Ale dziecko nie ma takich skrupułów. Idziemy za dziewczynką na plac zabaw. Rozmawiamy z małą. Po skończonej rozmowie podnosimy z ziemi jabłka. Bierzemy jabłka do ręki i używamy ich na dziewczynce. Podnosimy kwiatek z ziemi. Klikamy na lodziarza stojącego w głębi ekranu. Rozmawiamy z nim i dostajemy loda. Idziemy w dół ekranu, a potem wchodzimy na mostek. Patrzymy na człowieka grającego na akordeonie. Rozmawiamy z nim. Klikamy na kwiatka w naszym ekwipunku. Potem klikamy na loda. Rozmawiamy z człowiekiem, który wynajmuje łódki. Po scence przenosimy się do Dread Hill

Dread Hill



Schodzimy do prywatnego laboratorium. Klikamy na stary terminarz Davida, który leży na biurku obok skanera. Klikamy na niego w powiększeniu. Idziemy do kuchni i na tablicy korkowej patrzymy na wizytówkę Simona. Idziemy do holu i klikamy na telefon. Otwieramy mapę i przenosimy się do Gabinetu Simona Helborna.

Gabinet Simona Helborna

Podczas sesji wybieraj dowolne odpowiedzi, Simon w razie czego wskaże nam błędy. Wracamy do Dread Hill

Dread Hill

Idziemy do kuchni i rozmawiamy z gosposią. Idziemy do głównego laboratorium. Idziemy w głąb i klikamy na komputer. Wybieramy sesję pierwszą. Ustawiamy godzinę 11:30, a potem klikamy na 45s. Wybieramy jeden z mózgów i klikamy na niego.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Gray Matter (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmikul1991   @   20:06, 13.01.2011
Nikt nie może napisać choćby: "dziękuję"? Stworzenie poradnika wymaga czasu. Tu macie go za free i nawet nic nie napiszecie.
0 kudosGilberto   @   23:41, 16.01.2011
Widocznie jeszcze nikt z niego nie skorzystał.
0 kudossoldonog   @   23:41, 16.01.2011
Dzięki wielkie za poradnik. Pomógł gdy utknęłam na maxa. Jeszcze raz wielkie dzięki!
0 kudosmistico   @   23:27, 27.02.2011
dzięki wielkie za pomoc. Niektóre zagadki w tej grze są naprawdę skomplikowane i ciężko na nie wpaść z logicznego punktu widzenia ... gdyby nie ten poradnik, to gra pewnie dawno zniknęła by z mojego pc. Jestem niecierpliwy Dumny
0 kudosDenise   @   20:02, 13.07.2013
Mam problem z rozdziałem 5, kiedy David jest na przystani musi porozmawiać z człowiekiem, który wypożycza łódki, lecz gdy klikam na niego David tylko mówi "wypożyczalnia łódek" czy coś takiego. Proszę o pomoc, bo wszystko zrobiłam wg poradnika, a w tym momencie utknęłam.
Dodaj Odpowiedź