Poradnik do Gray Matter (PC)
Kierujemy Sam. Idziemy w dół ekranu do baru. Rozmawiamy z barmanem. Rozmawiamy z klientami baru. Klikamy na gazetę i czytamy ją. Rozmawiamy z człowiekiem w budce. Idziemy do holu klubu i patrzymy na diabelski automat. Aby się udało, trzeba ustawić diabły. Kliknij raz na lewy róg, a potem trzy razy na prawy. Kulka spadnie na dół i kiedy będzie mniej więcej na godzinie pierwszej przesuń dźwignię po lewej stronie automatu. Znajdujemy się w podziemnej części klubu. Spójrz na pudełko z informacją po prawej stronie. „Szukaj damy”, czyli zawsze ufaj kobiecie. Klikamy na obraz powyżej. Patrzymy za renesansowe rzeźby w głębi pokoju i czytamy napis nad drzwiami. Wchodzimy w pierwsze drzwi po lewej stronie od zjeżdżalni. Znajdujemy się „bagnistym pokoju”. Klikamy na obraz. Wchodzimy w drugie drzwi po lewej stronie od rzeźby z łukiem. W tym pomieszczeniu również patrzymy na obraz. Patrzymy na wielki czerwony guzik na środku pokoju i naciskami go. Teraz ponownie patrzymy na obraz.
Zapamiętujemy, co podpowiada kobieta na obrazie. Wchodzimy w drzwi naprzeciwko zjeżdżalni. Znajdujemy się w labiryncie z lustrami. Przejście go jest bardzo proste – pamiętaj o tym, co mówiła kobieta na obrazie, wybieramy tę drogę, na której widzimy mniejszy dzban. Kiedy dojdziemy na środek widzimy dzban z pomarańczowym kluczem. Zabieramy go. W labiryncie pojawia się Helena! Wybieramy drogę, na której jest mniejszy cień. Kiedy zapyta się Ciebie, co robić, odpowiedz, żeby została w miejscu. Jeśli ją już znajdziemy, rozmawiamy z nią. Helena sobie idzie, a my wchodzimy w drugie drzwi po lewej stronie od zjeżdżalni (pierwsze prowadzą na zewnątrz budynku). Jesteśmy w pokoju tortur. Klikamy na księgę zaklęć. Patrzymy na obraz. Patrzymy na kajdanki. Zabieramy je. Wchodzimy w drzwi oznaczone jako Dama Pik. Uf, o mały włos. Wchodzimy w drugie drzwi od gabinetu luster po prawej.
Przechodzimy przez pokój bagienny i wchodzimy w pierwsze drzwi po prawej. Oglądamy obraz. Patrzymy na książkę trzymaną przez kobietę. Atlas. Wracamy przez pierwszej drzwi po lewej stronie (9 kier). Patrzymy na rzeźby klasyczne i poruszamy Atlasem. Przechodzimy przez drzwi oznaczone jako Królowa Trefl. Patrzymy na deski pływające w bagnie. Używamy na nich kajdanek. Przechodzimy na drugą stronę i bierzemy zielony klucz z piedestału. Wracamy tą samą drogą, którą przyszliśmy. Przechodzimy przez drugie drzwi po lewej od strzelca. Wchodzimy w drugie drzwi po lewej od zjeżdżalni. Przechodzimy przez drzwi Damy Pik. Klikamy na Atlasa i zabieramy fioletowy klucz. Wychodzimy z tego pokoju i w kolejnym wchodzimy w trzecie drzwi po lewej. Podchodzimy do drzwi otoczonych posągami i używamy kluczy na zamku. Wchodzimy do środka. Widzimy Mefistofelesa. Klikamy na niego. Wracamy się do pokoju tortur (trzecie drzwi po prawej) i z gablotki zabieramy pistolet. Wracamy do pokoju z Mefistofelesem. Bierzemy pistolet do ręki i używamy go na magiku. Oglądamy filmik.
Katedra Christ Church
Używamy papierowej wróżki na magicznej latarni. Zmontowane urządzono używamy na dziewczynie. Davidem klikamy na dźwignię. Oglądamy filmik końcowy. Później napisy i być może zajawka drugiej części.
Gratulacje, ukończyłeś grę!
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler