Watch_Dogs (PC)

ObserwujMam (149)Gram (45)Ukończone (46)Kupię (38)

Watch Dogs (PC)


wimblus @ 14:08 09.07.2012
Krzysztof "wimblus" Bek

Sezon wakacyjny, wyjątkowo obfitujący w premiery wielkich przedsięwzięć filmowych, fanom gier wideo tradycyjnie serwuje produkcyjny zastój. Pozostaje czekać na jesienny powrót znanych i lubianych serii oraz wcielenie w życie projektów zaprezentowanych na targach E3.

Sezon wakacyjny, wyjątkowo obfitujący w premiery wielkich przedsięwzięć filmowych, fanom gier wideo tradycyjnie serwuje produkcyjny zastój. Pozostaje czekać na jesienny powrót znanych i lubianych serii oraz wcielenie w życie projektów zaprezentowanych na targach E3. A tytułów zapadających w pamięć pokazano w Los Angeles naprawdę dużo. Bardzo dobrze wypadła odmłodzona, walcząca o życie Lara Croft, a zaintrygowało wielce filmowe Beyond: Two Souls z Ellen Page w roli głównej. Fragment rozgrywki z The Last of Us dał nadzieję na zabawę porównywalną z Uncharted, tyle że w postapokaliptycznym świecie. Z kolei zaprzestanie reanimowania na siłę Ezio Auditore i przeniesienie rozgrywki do powstających Stanów Zjednoczonych w Assassin’s Creed III okazało się nadzwyczaj orzeźwiające. Największym zaskoczeniem była jednak inna produkcja koncernu Ubisoft. Pokaz Watch Dogs dosłownie wgniótł widzów w fotel. Momentalnie okazało się, że mieliśmy do czynienia z najgorętszym tytułem targów E3.


Więcej filmów z Watch Dogs


Watch Dogs to trzecioosobowa gra akcji, którą osadzono w Chicago w nieodległej przyszłości. Na pierwszy rzut oka nasuwają się nawiązania do podrasowanego i upiększonego do granic możliwości GTA. Pojawiły się również porównania do serii Assassin’s Creed, głównie przez sposób poruszania się bohatera oraz oczywisty fakt, iż producent może garściami czerpać ze swego koronnego tytułu. Cyberpunkowy cień zeszłorocznego Deus Ex-a także dało się zauważyć. Spowodowane było to formułą rozgrywki zaprezentowanej przez montrealski oddział Ubisoft. Otóż w Watch Dogs pieczę nad aglomeracjami miejskimi sprawuje sieć komputerowa pod nazwą Centralnego Systemu Operacyjnego (CTOS). Każdy elektroniczny element infrastruktury znajduje się pod jej kontrolą. Od sygnalizacji świetlnej, przez kolejkę miejską i kamery monitoringu, po telefony komórkowe. Samo rozwiązanie wydaje się dosyć praktyczne, tyle że CTOS to własność korporacji, które wykorzystują go do szpiegowania i zbierania informacji o wszystkich członkach społeczeństwa.



Z rozpostartych macek inwigilacyjnego świata nic sobie nie robi główny bohater gry. Aiden Pearce jest bardzo uzdolnionym hakerem i włamywanie się do najróżniejszych urządzeń działających w Centralnym Systemie Operacyjnym nie stanowi żadnego wyzwania. Potrafi wpłynąć na światła komunikacyjne i doprowadzić do wielkiego karambolu. Podczas ucieczki przed radiowozami policyjnymi wykorzysta most zwodzony lub podsłucha, a nawet zagłuszy działanie radia, żeby niepostrzeżenie zniknąć. Swoją drogą nie wiem czy większy talent ma Aiden Pearcea czy wszystko raczej jest zasługą urządzenia, przypominającego telefon i pozwalającego w kilka sekund zchackować każde elektroniczny element miasta. Niemniej jednak, nieznane pozostają szczegóły fabuły gry. Nie wiemy nawet jakim bohaterem pokierujemy. Sądząc po materiale z E3 będziemy mieli do czynienia z kryminalistą i dopiero później okaże się, czy stoczymy osobistą walkę z technokratycznym systemem, czy Pearcem pokierują egoistyczne pobudki. A może sami na to wpłyniemy? Twórcy wspomnieli, że włamując się do systemu będziemy mogli przejrzeć dokładne informacje o każdym mieszkańcu wirtualnego Chicago. Jeśli przypadkiem trafimy na mordercę lub gwałciciela, sami zdecydujemy, co z tą wiedzą zrobimy.

Screeny z Watch_Dogs (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosoOMIKOlajOo   @   20:58, 09.07.2012
Zgadzam się i z tym, i z tym, jednak I Am Alive też na początku miało wywoływać nocne polucje, a sami wiemy jak to się skończyło. Potem gra była mocno przesunięta itd., jednak jestem realistą, a z wybierania między pesymistą a optymistą jestem na szczęście tym drugim, więc mam nadzieję, że historia się nie powtórzy i trzymam kciuki za tą produkcję.

BTW. Ciekawe kto faktycznie miał nocne polucje wywołane snami o grach...
0 kudosMicMus123456789   @   21:10, 09.07.2012
I Am Alive na początku dobrze się zapowiadało od strony gameplay'a, a nie technicznej strony gry. Przynajmniej ja tak to widzę.

Natomiast Watch Dogs od początku zapowiada się na dobrą grę pod każdym względem mniej lub bardziej zależy od gustu.
0 kudosoOMIKOlajOo   @   21:31, 09.07.2012
Ktoś kto komu ta gra nie zaimponowała ma beznadziejny gust
0 kudosFox46   @   02:49, 10.07.2012
Cytat: oOMIKOlajOo
Zgadzam się i z tym, i z tym, jednak I Am Alive też na początku miało wywoływać nocne polucje, a sami wiemy jak to się skończyło. Potem gra była mocno przesunięta itd., jednak jestem realistą, a z wybierania między pesymistą a optymistą jestem na szczęście tym drugim, więc mam nadzieję, że historia się nie powtórzy i trzymam kciuki za tą produkcję.

BTW. Ciekawe kto faktycznie miał nocne polucje wywołane snami o grach...


Zauważ że samo UBI zauważyło bezsens wydawania gry na nośnik DVD i jak sami przyznali nie uważali by tytuł był zbyt dobry na wydawanie go na owy nośnik. Po czym gra przeszła mocną metamorfozę i w końcowym efekcie wylądowała w cyfrowej dystrybucji. Co od samego początku było wiadome że gra nie odniesie sukcesu skoro nawet Ubisoft w nią nie wierzył.

Watch dogs w dużej mierze jest jaranie się grafiką , jej minusem mogą być mocno oskryptowane misję i słaba swoboda w ich wykonywaniu. Reszta pozostaje tajemnica bo to co pokazało ubi to zbyt mało by powiedzieć coś więcej np: o Sandboxie, gadżetach i innych bajerach.
0 kudosKreTsky   @   03:23, 10.07.2012
Co do I am alive nie ma juz nic do powiedzenia ;] Ale puki co watch dogs zapowiada sie naprawde swietnie, a co wyjdzie na koniec przekonamy sie po premierze ;]
0 kudosroxa175   @   10:37, 10.07.2012
Gra wygląda bardzo interesująco, również mną zawładnęła i z niecierpliwością na nią czekam Uśmiech
0 kudosPietek=)   @   19:44, 10.07.2012
Gameplay z targów E3 zrobił na mnie tak ogromne wrażenie że nie wyobrażam sobie ażebym w przyszłość nie zaopatrzył się w ten tytuł. Puszcza oko
0 kudosbat2008kam   @   20:17, 10.07.2012
Ja podchodzę do projektu z rezerwą. Gameplay robi piorunująco dobre wrażenie, ale to zaledwie kilka minut - zbyt mało, by na ich podstawie wyrabiać sobie opinię. Tym bardziej, że nad całością pieczę sprawuje Ubisoft, czyli ekipa, która często psuje swoje dzieła. I Am Alive, Splinter Cell: Conviction, Prince of Persia: Zapomniane Piaski i Ghost Recon: Future Soldier to dość udane, ale jakże dalekie od oczekiwań produkcje. Wolę poczekać na więcej informacji i może wtedy wpiszę Watch Dogs na listę oczekiwanych.
0 kudosdenilson   @   23:11, 10.07.2012
Ale pierwsze wrażenie to kluczowy element kampanii marketingowej i ten zdali na 6+ bo publika jest strasznie podjarana, jak ja z resztą choć bardziej powinienem myśleć rozumem, a nie sercem Uśmiech
0 kudosdudek90r   @   19:36, 16.07.2012
Mnie oczarowała gra jak tylko ją ujrzałem i trzymam kciuki za tym że gra będzie kosmiczna Szczęśliwy
0 kudoscristen11   @   02:14, 17.07.2012
Gra zapowiada się dobrze, ba! Watch Dogs zapowiada się z@jebiście!
Nie mogę się doczekać premiery tejże cudownej gry. Dumny
0 kudosRudolf88   @   18:46, 08.08.2012
Mnie najbardziej ujeła zapowiedz Watch Dogs ;D co to kurde jest ????? jakiś film w negatywie ..bez sensu i bzdurny ! wole Gameplay zobaczyć lub trailer Normalny gry bo nic z tego filmu nie wiem.
0 kudosDaerdin   @   09:07, 09.08.2012
Gameplay przecież był, chyba znalezienie go ciebie nie przerasta?
0 kudosRudolf88   @   04:08, 26.08.2012
Cytat: Daerdin
Gameplay przecież był, chyba znalezienie go ciebie nie przerasta?
ciebie przerasta moja wypowiedz durniu !
0 kudosDaerdin   @   09:51, 26.08.2012
Panu już podziękujemy za "wkład" w rozwój forum ;)
Dodaj Odpowiedź