Watch_Dogs (PC)

ObserwujMam (151)Gram (46)Ukończone (49)Kupię (39)

Watch Dogs (PC)


wimblus @ 14:08 09.07.2012
Krzysztof "wimblus" Bek



Największą niespodzianką była oprawa audiowizualna nowej produkcji Ubisoftu. Po ogłoszeniu, iż widzieliśmy pecetową wersję gry, mało kto wierzył, że da się ją przenieść na Playstation 3 i Xboxa 360. Ogłoszono nawet zapowiedź konsol nowych generacji, których Watch Dogs miało być zwiastowaniem. Koniec końców, twórcy zapowiedzieli grę na sprzęt aktualnej generacji. Pytanie tylko, jak chcą to zrobić, nie tracąc na jakości grafiki, która na komputerze w Los Angeles wyglądała po prostu obłędnie. Na dziesięciominutowym filmiku oglądaliśmy, jak realistycznie falował płaszcz głównego bohatera, po ulicy walały się kubki z okolicznej knajpki, a wiatr kołysał liśćmi przechylając drzewo na boki. Nad ulicą unosiła się para ze studzienek kanalizacyjnych, reklamowe neony atakowały świetlistymi barwami, w górze przejeżdżała kolejka miejska. Chicago oprócz atakowania nas najmniejszymi szczegółami, wydawało się żyć własnym życiem. Ludzie rozmawiali przez komórki, stali w kolejkach, pracownicy restauracji czyścili stoliki. Niemal idealna symulacja społeczeństwa. Wszystko dopełnione fantastycznym oświetleniem.



Po chwili Aiden Pearce po raz pierwszy pokazał próbkę swoich zdolności, uszkadzając system komunikacji ochrony, a następnie podsłuchując rozmowę pracownicy ściganej przez niego ofiary. Chwilę później udowodnił, że świetnie radzi sobie z pałką teleskopową i z dziecinną łatwością obezwładnił ochroniarza. Na koniec twórcy przygotowali karambol po przejęciu przez bohatera kontroli nad komunikacją świetlną oraz strzelaninę, która wyróżniła się jedynie efektownymi przeskokami Pearce’a nad maskami samochodów. Ewidentnie ten element wypada w Watch Dogs najsłabiej, jednak dalej trzyma wysoki poziom. Dodatkowo, piękno deszczowej scenerii zwalało z nóg, szczególnie w momencie wybuchu stacji benzynowej. Na koniec Pearce dopadł niejakiego Josepha Demarco i po krótkim pościgu uciekł przed policyjną obławą. Akcja bliźniaczo przypominająca Grand Theft Auto, jednak będąca przy tym zaskakująco orzeźwiająca. Szkoda tylko, że wiele elementów wyglądało na oskryptowane. Daje to gwarancje licznych spektakularnych akcji, a w zamian ogranicza nasze poczynania. W grach z otwartym światem to raczej norma, że gracz dostaje dużo swobody. A może Ubisoft próbuje odnaleźć złoty środek?



Niestety data premiery Watch Dogs jest bliżej nieokreślona. Na pewno będzie to rok 2013, a co za tym idzie, pozostaje sporo czasu dającego nadzieję na dopracowanie tytułu. Jeśli otrzymamy produkt fabularnie zbliżony do Assassin’s Creed II, z oprawą graficzną zaprezentowaną na E3 i rozwiązaniami technicznymi dającymi nadzieję na swobodne hackowanie niemal całego miasta, to niewątpliwie będzie to murowany faworyt do gry roku. Z pewnością za wcześnie jest rokować takie nagrody. Muszę jednak przyznać, że Watch Dogs urzekło mnie i moje oczekiwania będą naprawdę duże. W końcu cały internet aż huczał po pokazie i ogłosił zbliżający się czas next-genów. Może Ubisoft planuje stworzyć nową markę na miarę Assassin’s Creed? A może i Aiden Pearce okaże się jednym z tych wspaniałych bad-assów, w których tak lubimy się wcielać?

Podsumowanie:
Przyszła znikąd i zawładnęła mym sercem. Wystarczył film z gry trwający niecałe dziesięć minut. Urzekająco szczegółowa grafika i ciekawe rozwiązania techniczne. Ubisoft pracuje nad wielkim projektem. Jeśli Watch Dogs utrzyma poziom z prezentacji Los Angeles, to szykujmy się na diabelnie dobrą grę.
Zapowiada się genialnie!

Screeny z Watch_Dogs (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosoOMIKOlajOo   @   20:58, 09.07.2012
Zgadzam się i z tym, i z tym, jednak I Am Alive też na początku miało wywoływać nocne polucje, a sami wiemy jak to się skończyło. Potem gra była mocno przesunięta itd., jednak jestem realistą, a z wybierania między pesymistą a optymistą jestem na szczęście tym drugim, więc mam nadzieję, że historia się nie powtórzy i trzymam kciuki za tą produkcję.

BTW. Ciekawe kto faktycznie miał nocne polucje wywołane snami o grach...
0 kudosMicMus123456789   @   21:10, 09.07.2012
I Am Alive na początku dobrze się zapowiadało od strony gameplay'a, a nie technicznej strony gry. Przynajmniej ja tak to widzę.

Natomiast Watch Dogs od początku zapowiada się na dobrą grę pod każdym względem mniej lub bardziej zależy od gustu.
0 kudosoOMIKOlajOo   @   21:31, 09.07.2012
Ktoś kto komu ta gra nie zaimponowała ma beznadziejny gust
0 kudosFox46   @   02:49, 10.07.2012
Cytat: oOMIKOlajOo
Zgadzam się i z tym, i z tym, jednak I Am Alive też na początku miało wywoływać nocne polucje, a sami wiemy jak to się skończyło. Potem gra była mocno przesunięta itd., jednak jestem realistą, a z wybierania między pesymistą a optymistą jestem na szczęście tym drugim, więc mam nadzieję, że historia się nie powtórzy i trzymam kciuki za tą produkcję.

BTW. Ciekawe kto faktycznie miał nocne polucje wywołane snami o grach...


Zauważ że samo UBI zauważyło bezsens wydawania gry na nośnik DVD i jak sami przyznali nie uważali by tytuł był zbyt dobry na wydawanie go na owy nośnik. Po czym gra przeszła mocną metamorfozę i w końcowym efekcie wylądowała w cyfrowej dystrybucji. Co od samego początku było wiadome że gra nie odniesie sukcesu skoro nawet Ubisoft w nią nie wierzył.

Watch dogs w dużej mierze jest jaranie się grafiką , jej minusem mogą być mocno oskryptowane misję i słaba swoboda w ich wykonywaniu. Reszta pozostaje tajemnica bo to co pokazało ubi to zbyt mało by powiedzieć coś więcej np: o Sandboxie, gadżetach i innych bajerach.
0 kudosKreTsky   @   03:23, 10.07.2012
Co do I am alive nie ma juz nic do powiedzenia ;] Ale puki co watch dogs zapowiada sie naprawde swietnie, a co wyjdzie na koniec przekonamy sie po premierze ;]
0 kudosroxa175   @   10:37, 10.07.2012
Gra wygląda bardzo interesująco, również mną zawładnęła i z niecierpliwością na nią czekam Uśmiech
0 kudosPietek=)   @   19:44, 10.07.2012
Gameplay z targów E3 zrobił na mnie tak ogromne wrażenie że nie wyobrażam sobie ażebym w przyszłość nie zaopatrzył się w ten tytuł. Puszcza oko
0 kudosbat2008kam   @   20:17, 10.07.2012
Ja podchodzę do projektu z rezerwą. Gameplay robi piorunująco dobre wrażenie, ale to zaledwie kilka minut - zbyt mało, by na ich podstawie wyrabiać sobie opinię. Tym bardziej, że nad całością pieczę sprawuje Ubisoft, czyli ekipa, która często psuje swoje dzieła. I Am Alive, Splinter Cell: Conviction, Prince of Persia: Zapomniane Piaski i Ghost Recon: Future Soldier to dość udane, ale jakże dalekie od oczekiwań produkcje. Wolę poczekać na więcej informacji i może wtedy wpiszę Watch Dogs na listę oczekiwanych.
0 kudosdenilson   @   23:11, 10.07.2012
Ale pierwsze wrażenie to kluczowy element kampanii marketingowej i ten zdali na 6+ bo publika jest strasznie podjarana, jak ja z resztą choć bardziej powinienem myśleć rozumem, a nie sercem Uśmiech
0 kudosdudek90r   @   19:36, 16.07.2012
Mnie oczarowała gra jak tylko ją ujrzałem i trzymam kciuki za tym że gra będzie kosmiczna Szczęśliwy
0 kudoscristen11   @   02:14, 17.07.2012
Gra zapowiada się dobrze, ba! Watch Dogs zapowiada się z@jebiście!
Nie mogę się doczekać premiery tejże cudownej gry. Dumny
0 kudosRudolf88   @   18:46, 08.08.2012
Mnie najbardziej ujeła zapowiedz Watch Dogs ;D co to kurde jest ????? jakiś film w negatywie ..bez sensu i bzdurny ! wole Gameplay zobaczyć lub trailer Normalny gry bo nic z tego filmu nie wiem.
0 kudosDaerdin   @   09:07, 09.08.2012
Gameplay przecież był, chyba znalezienie go ciebie nie przerasta?
0 kudosRudolf88   @   04:08, 26.08.2012
Cytat: Daerdin
Gameplay przecież był, chyba znalezienie go ciebie nie przerasta?
ciebie przerasta moja wypowiedz durniu !
0 kudosDaerdin   @   09:51, 26.08.2012
Panu już podziękujemy za "wkład" w rozwój forum ;)
Dodaj Odpowiedź