Skull and Bones już zostało przecenione, a po kilku chwilach cenę zmieniono na pierwotną
Skull and Bones zostało już przecenione przez firmę Ubisoft... by następnie wrócono do ceny poprzedniej.
Ubisoft już teraz, ledwie trzy tygodnie po debiucie, zdecydował się na przecenę swojego wiele lat wyczekiwanego tytułu, Skull and Bones. Co ciekawe, kilka chwil później cenę jednak przywrócono do pierwotnej.
Po problematycznym rozwoju, w wyniku którego projekt był wielokrotnie opóźniany i restartowany, Skull and Bones zostało ostatecznie wydane w dniu 16 lutego oraz w cenie 69,99 USD / 69,99 GBP.
Jednak nie minęło dużo czasu, nim sprzedawcy detaliczni obniżyli cenę do bardziej akceptowalnego poziomu, dzięki czemu Best Buy oferuje obecnie wersje na PlayStation 5 i Xboksy Series X/S za 44,99 USD, a brytyjski sprzedawca Hit wycenia je na 49,85 GBP.
Ubisoft już wcześniej pytano, dlaczego wydawca zdecydował się wycenić grę na 70 dolarów, a w odpowiedzi dyrektor generalny Ubisoftu, Yves Guillemot, zapewniał wszystkich, że Skull and Bones zasługuje na miano gry pełnopłatnej ze względu na swoją skalę. Stwierdził nawet, że nie mamy do czynienia z produkcją AAA, ale wręcz AAAA!
Cóż, pewnie jeszcze niejednokrotnie tytuł zostanie przeceniony, ponieważ hype na niego dawno minął, a premiera nie odbiła się szerokim echem. Koszty wieloletniej produkcji zostały poniesione, więc twórcy chcieliby choć częściowego ich zwrotu. Możliwe, że jedynym sposobem na to jest właśnie promocja.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler