Ratchet and Clank: Rift Apart nie działałoby jednak najlepiej na PS4
Ekipa Digital Foundry postanowiła podłączyć do komputera dysk z PlayStation 4, aby sprawdzić Ratchet and Clank: Rift Apart. Okazało się, że nie był to najlepszy pomysł.
Jakiś czas temu w sieci pojawiły się tłumaczenia deweloperów Ratchet & Clank: Rift Apart, w których wyjaśniano dlaczego gra nie zadebiutowała na PlayStation 4. W skrócie: chodziło o dysk twardy platformy, który nie był w stanie odpowiednio szybko strumieniować danych. Dla wielu tłumaczenie było absurdalne, a teraz okazuje się, że deweloperzy jednak nie "ściemniali".
Ekipa Digital Foundry postanowiła złożyć komputer spełniający minimalne wymagania sprzętowe Ratchet & Clank: Rift Apart i umieścić w nim dysk twardy (HDD), który przeznaczony był pierwotnie dla PlayStation 4. Szybko okazało się, że nie był to najlepszy pomysł, albowiem całkowicie nie radził sobie on z przesyłaniem danych. Podczas zabawy w ramach jednego świata było w miarę w porządku, ale gdy następowało przejście przez portal, gra potrafiła się całkowicie zawiesić. Zobaczcie zresztą na poniższe wideo.
Ratchet & Clank: Rift Apart jest już dostępne na PC, a jeśli rozważacie jego zakup, koniecznie spójrzcie na naszą recenzję. Pamiętajcie też, że projekt został zweryfikowany na Steam Decku i działa na nim bez zająknięć.
Yes! I really did install Ratchet and Clank onto a 2013 launch PS4 hard drive, hooked it up to the recommended min-spec PC at very low settings and this is what happened. https://t.co/df5L5DKvtB
— Digital Foundry (@digitalfoundry) July 26, 2023
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler