Baldur's Gate III zapewni nawet do 200h rozgrywki

Twórcy przygotowali rozbudowaną historię i cały worek zawartości.

@ 30.06.2023, 21:03
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps5, xbox x/s

Baldur's Gate III zapewni nawet do 200h rozgrywki

Studio Larian podzieliło się informacjami na temat długości rozgrywki w Baldur's Gate III. Okazuje się, że tytuł ten zapewni nam dziesiątki, a w niektórych przypadkach nawet setki godzin zabawy!

W wywiadzie udzielonym redakcji serwisu IGN padło pytanie o długość gry. Jak się okazuje, pojedyncze przejście głównej fabuły z większością misji pobocznych to zabawa na około 75-100 godzin. Przedział jest dość duży, ale wiadomo, że sporo zależy tutaj od naszego stylu rozgrywki, tego czy przeczytamy każdy dialog, itp.

Twórcy wyliczyli jednak, że najbardziej dociekliwi gracze, którzy chcą zobaczyć w zasadzie wszystko co zostało na potrzeby gry przygotowane, spędzą w Baldur's Gate 3 nawet do 200 godzin!

Produkcja przez ostatnie lata więc znacząco się rozrosła. W momencie pierwszych prezentacji i opublikowania wersji Early Access, studio Larian wspominało, że gra zapewni około 40h rozgrywki. Dziś jest to ponad dwa razy tyle.

Baldur's Gate III trafi do sprzedaży 3 sierpnia na PC, zaś 6 września pojawi się edycja dla PlayStation 5. Z kolei jeszcze przed końcem roku ma zadebiutować wydanie na Xboksy.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   21:25, 30.06.2023
No 200 godzin to jest ponad tydzień z życia wyrwany jakby nie było. Konsternacja
0 kudospetrucci109   @   23:30, 30.06.2023
Masakra. Bethesdę chcą pokonać w robieniu najdłuższych gier, czy co? Jak widzę taką liczbę godzin to gra automatycznie spada mi na liście na pozycję "prawdopodobnie nigdy w to nie zagram" 😅
1 kudosDirian   @   09:13, 01.07.2023
Cytat: petrucci109
Masakra. Bethesdę chcą pokonać w robieniu najdłuższych gier, czy co? Jak widzę taką liczbę godzin to gra automatycznie spada mi na liście na pozycję "prawdopodobnie nigdy w to nie zagram" 😅


Mam trochę podobnie - wolałbym bardziej skondensowaną rozgrywkę, bo za dużo dobrych gier wychodzi by spędzać po 100h w jednym tytule. Ciekawe czy twórcom uda się utrzymać odpowiedni poziom fabuły przez cały ten czas. Z drugiej strony tyle co pograłem, to początkowe godziny zapowiadają się obiecująco - oby w dalszych etapach rozgrywka nie była wydłużona na siłę.
0 kudosthiefi   @   23:07, 02.07.2023
Byle nie było grindu i powtarzalności.
Jeśli stworzyli 200 godzin wyjątkowej i niepowtarzalnej zawartości to należy im się szacun i zapiszą się w historii.

Ja wolę 20 godzin Wiedzmina 2 niż 100 godzin Assasyna Valhalla, więc niech to będzie 200 godzin fabuły, a nie powtarzalności w sandboxie.

Gra zapowiada się dobrze, ale ile z tych zapowiedzi będzie prawdą okaże się po premierze.
Wątpliwości mam do optymalizacji, skoro Twórcom przeszkadza XSS, który jakby nie patrzeć jest wydajny od przeciętnych PC wg. Steam.