Jednokrotne przejście Gotham Knights to za mało, twierdzi deweloper
Chodzi o to, że niemożliwe będzie poznanie wszystkiego po jednokrotnym ukończeniu wątku fabularnego Gotham Knights.
Gotham Knights będzie prawdopodobnie dość sporych rozmiarów grą. Jak się okazuje, jednokrotne przejście głównego wątku fabularnego nie pozwoli nam poznać i zobaczyć wszystkiego. Konieczne będzie kilkukrotne podejście do opowieści.
Co nieco na temat założeń oraz mechaniki rozgrywki w Gotham Knights opowiedział jego reżyser, Geoff Ellenor, podczas rozmowy z redakcją magazynu PLAY. To właśnie w trakcie tego wywiadu Ellenor zaznaczył, że opowieść w grze będzie się zmieniać w zależności od tego, kim aktualnie będziemy grać. Wybór, jak na RPG przystało, będzie miał znaczenie.
"Nie zobaczysz wszystkiego za jednym podejściem. Jest tyle zawartości, która jest unikatowa dla każdego z bohaterów, w zależności od tego, co ma aktualnie miejsce", powiedział Ellenor.
Zmian zobaczymy sporo np. w scenkach przerywnikowych. Często będą one małe, kosmetyczne, ale mimo to będzie ich sporo. Przerywniki będą się więc zmieniać w zależności od tego, kim aktualnie gramy.
"Strukturalnie będziemy mieć podobną scenę, która pasuje do każdej postaci, ale każda postać będzie miała własną wersję. Ponieważ, wiecie, poruszają się inaczej, mówią inaczej, mają inną przeszłość z poszczególnymi postaciami, co pozwala nam tworzyć sceny odpowiednie dla nich. (...) Niektóre sceny są podobne, ale będą mieć małe, subtelne różnice".
Premierę Gotham Knights zaplanowano na 21 października, a grać będziemy wówczas na PC, PS5 oraz Xboksach Series X|S.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler