Producent Wo Long: Fallen Dynasty wyjaśnia dlaczego jeden poziom trudności to dobra rzeczy

Wo Long: Fallen Dynasty będzie trudną grą. Deweloperzy chcą, aby wszyscy doświadczali jej w taki sam sposób.

@ 26.09.2022, 13:52
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one, ps5, xbox x/s

Producent Wo Long: Fallen Dynasty wyjaśnia dlaczego jeden poziom trudności to dobra rzeczy

Wo Long: Fallen Dynasty to kolejna gra studia Team Ninja, odpowiedzialnego między innymi za serie Ninja Gaiden oraz NiOh. Jeśli tytuł po ostatniej prezentacji wzbudził Wasze zainteresowanie, mamy garść nowych doniesień na jego temat. Tym razem jeden z deweloperów postanowił wyjaśnić dlaczego pojedynczy poziom trudności to dobra rzecz.

Nowe informacje na temat Wo Long: Fallen Dynasty docierają do nas za sprawą wywiadu przeprowadzonego przez redakcję MP1st w trakcie Tokyo Game Show 2022. Ekipa rozmawiała z producentem, Masaaki Yamagiwą, a podczas wywiadu zapytano go o ewentualne metody, jakimi studio się posługuje, aby Wo Long było bardziej przystępne.

"Uważamy, że to dobrze mieć jeden poziom trudności, aby wszyscy mieli takie samo doświadczenie po pokonaniu wymagającej przeszkody. Aby mieli poczucie osiągnięcia. Ale chcemy dać graczom różne sposoby na osiągnięcie tego. Możesz porozmawiać z przyjaciółmi i powiedzieć: 'Hej, pokonałem tego bosa, a zrobiłem to tak'. Chcesz rozmawiać z ludźmi, wejść do sieci, ponieważ chcesz mieć kontakt z nimi".

"Ważne jest to, by wyzwanie było takie samo, a gracze mieli wiele sposobów na pokonanie go. Wo Long to nie jest łatwa gra, ale pracujemy, aby gracze mieli dużo wolności i mogli grać tak, jak chcą, by zwyciężyć z przeszkodami. Jednym ze sposobów jest system oparty na morale. Masz ranking morale i w miarę, jak go podnosisz, stajesz się silniejszy. Możesz z tego skorzystać, aby wybrać odpowiednich przeciwników albo aby podnieść morale wyżej i stawić czoła trudniejszemu oponentowi. Tym razem może on być nieco łatwiejszy, bo ty jesteś silniejszy".

"Możesz też podnieść poziom swojej postaci, jak w tradycyjnym RPG, aby stać się silniejszym. Jest też multiplayer, więc możesz wejść do sieci z przyjaciółmi, dwoma innymi osobami, a zatem w sumie w trójkę będziecie mogli zmierzyć się z bossami. Dajemy graczom własne sposoby mierzenia się z tymi rzeczami. To ważne dla projektu Wo Long".

Premierę Wo Long: Fallen Dynasty zaplanowano na początek 2023 roku, a grać będziemy wówczas na PC, Xboksach oraz PlayStation.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMgła   @   17:12, 26.09.2022
To mi się podoba, o to chodzi! Nie rozdrabniamy się, każdy ma takie same szanse na pokonanie wyzwania. Bez wyzwania to byłaby zupełnie inna, biedniejsza gra. Ponadto, Epoka Trzech Królestw to jeden z moich ulubionych okresów w historii świata więc nie mogę się doczekać tego tytułu. Może przyjdzie nam się zmierzyć z legendarnym Jednookim Xiahou Dunem?
0 kudosBarbarella.   @   19:08, 26.09.2022
Ta gra oczywiście zdecydowanie dla mnie za trudna , nie ma złudzeń .Natomiast generalnie dobrze wspominam gry w których nie ma wyboru poziomu a trudność zmniejszamy rozwijając postać. Do głowy przychodzą mi pierwsze Gothiki czy Borderlands .Fajnie to tam jest wyważone , ani za łatwo ani za trudno .W sam raz dla mnie bez kombinowania jaki poziom wybrać.